Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tulleeh skriver: jeg skiller lige testen (:
jeg skiller lige testen (:
ok men skal den ikke kunne lyse igennem for at være positiv...
har ikke forstand på de teste..
Men jeg ville tage en ny på fredag og se om den så ikke forhåbentlig er blevet mere tydelig...
MAjbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: ok men skal den ikke kunne lyse igennem for at være positiv... har ikke forstand på de teste.. Men jeg ville tage en ny på fredag og se om den så ikke forhåbentlig er blevet mere tydelig... MAjbritt
den er skam også med farve
billederne blir bare ikke alt for gode.
tulleeh skriver: den er skam også med farve billederne blir bare ikke alt for gode.
ok
ja jeg kan også se en streg
Tillykke!
twinboys skriver: ok
det bedste jeg kunne tage.
Kirle skriver: ja jeg kan også se en streg Tillykke!
mange tak. ih hvor det varmer.xD
tulleeh skriver: igår lavede jeg en dabat hvor jeg havde nogle tester på et par billeder.. og nogle af jer mente jeg måtte ha tabt det lille foster eftersom stregerne var forsvundet.. :s og skulle teste om et par dage.. det blev allerede idag xD! OG nu er stregen vendt tilbage og udført korret. hvis det skulle være svært at se kan jeg skille den ad.(:
igår lavede jeg en dabat hvor jeg havde nogle tester på et par billeder.. og nogle af jer mente jeg måtte ha tabt det lille foster eftersom stregerne var forsvundet.. :s og skulle teste om et par dage..
det blev allerede idag xD! OG nu er stregen vendt tilbage og udført korret.
hvis det skulle være svært at se kan jeg skille den ad.(:
uden plastik. (:
Laulund87 skriver: Jeg kan godt se en svag streg
Jeg kan godt se en svag streg
mange tak.
Så må jeg være halvblind for jeg kan altså stadigvæk kun se 1 streg . Håber da selvfølgelig for dig at den er der.
Hvis man har en mac kan man zoome ind og der er den sgu tydelig nok til at være positiv. Tillykke :')
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128