Test narko det mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Kløver

tulleeh skriver:

men den er der ):

fatter ikke hvorfor den er så svær når den er så flot" som jeg ser den nu =(

Jeg ville ønske jeg kunne sige den er der, men kan altså ikke se den på billedet

Men det er jo heller ik altid de er så nemme at få med de streger, hvis de er lidt utydelige, og man ikke er så langt henne endnu, den skal nok komme mere frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

mamalicious

Tror du skal få taget  ved lægen... Kan ikke se streg 2, og ville mene at den skulle være tydeligere 5 + !

Men det er jo selvfølgelig forskelligt !!

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

twinboys skriver:

Måske jeg skal have briller eller gå tidligt i seng for at få friskere øjne... Beklager jeg kan ikke se streg 2 men håber da for dig at den er der... og hvis ja så tillykke

hehe det samme her. problemet er bare jeg har briller.. men håber da den er der.

Anmeld

5. oktober 2010

Miss.Sunshine

Meina skriver:

hovsa, kan vidst ikke finde ud af at lægge billeder ind her, men jeg opretter lige et album, kig der. Har fremhævet kontrasterne med et billedredigeringsprogram, så stregen er tydeligere (til dem der ikke kan se den)

kan ikke se hvad du satte ind

Anmeld

5. oktober 2010

Meina

Miss.Sunshine skriver:

kan ikke se hvad du satte ind

Jeg har oprettet et album der hedder 'Tullehs test' . kig

Anmeld

5. oktober 2010

Kløver

Meina skriver:

Har fundet billedet, og må ærligt indrømme, jeg synes den er meget meget svag, selvom man kan ane en streg, tror jeg ville ta en ny test om nogle dage før jeg ville håbe på en masse, når det også har været en mindre blødning.

Jeg håber da den er der, men måske det er bedst at gå til lægen, og få det 100% bekræftiget

Anmeld

5. oktober 2010

Miss.Sunshine

Meina skriver:

Jeg kan også lege med farverne og omvender du dem er der ingen farve i, ihvertfald ekstremt lidt og det bekymrer mig iforhold til hun skulle være 5+.

Jeg lavede en i 3+ der var lige så tydelig og jeg var ikke gravid.

Anmeld

5. oktober 2010

lucas<3

jeg kan os kun se en streg.

Anmeld

5. oktober 2010

Kløver

Miss.Sunshine skriver:

Jeg kan også lege med farverne og omvender du dem er der ingen farve i, ihvertfald ekstremt lidt og det bekymrer mig iforhold til hun skulle være 5+.

Jeg lavede en i 3+ der var lige så tydelig og jeg var ikke gravid.

Jeg er enig, også fordi jeg selv kunne få en helt tydleig test, på dette tidspunkt, jeg frygter lidt, ønsketænkning (kender det godt) ser mere, og man så bliver rigtig skuffet eller ked af det, hvis den så ikke er der, når man skal "lege" med farverne i billedet, for at få en streg frem

Men krydser selvfølgelig for at den er der

Anmeld

5. oktober 2010

Muffinmus

nu er der selvfølgelig forskel....

MEN, hvis du skulle forestille at være 5+, så vil jeg tro du har oplevet en bio og IKKE er gravid....

Jeg testede 4 dage FØR mens og min streg var utydelig, men lagt tydeligere end din er en hel uge over tid....

Har lige smidt et billede af min test ind 3+3, for at vise at hvis du er 5+0 nu, så er den MEGET meget svag...., for min er meget svag, men slet ikke som din

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.