TbCp skriver:
Måske jeg også lige skulle have vendt det med lægen imorgen 
Ja jeg tænkte faktisk på at skrive det til dig... men vidste ikke lige helt hvad du ville sige til det.
Tænker nemlig på, om det er en slags "underliggende" angst eller om det er decideret panik agtig angst du har...
Jeg har jo en evig "underliggende" (kan ikke lige finde på et bedre ord pt.) angst. Men engang havde jeg jo generaliseret angst, som de kalder det, i ½ år, hvor jeg var panisk angst konstant... dengang fik jeg alprazolam (angstpiller) som virkede 10 min. efter indtagelse, når jeg var ved at gå ud af mit gode skind... Så er det noget i den retning du har, så var det måske den bedste løsning i en periode samtidig med samtaler...
Den underliggende angst ved jeg ikke om jeg nogensinde får bugt med, men der er det nok samtaler der virker bedst...
Synes under alle omstændigheder, at det er en god idé at vende det med lægen... Men det er altså ikke unormalt at være utryg, når der er rockere lige overfor.
Jeg kan huske, da jeg boede i Aalborg, at vi holdt nytårsaften lige ved siden af rockerborgen... Prøv at spørge om jeg var ved at tisse i bukserne hver gang der lød et kanonslag...
Anmeld