Jeg bliver bare så bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

TbCp

Ja nu er den der rockerborg jo åbnet ikke ret langt fra os.... overfor os bor en af deres supportere.... lidt den anden vej ligger en HA-rockerborg og lige lidt længere ude har vi så volDsmose....
Igår var der skyderi mm i vollsmose.... nogle indvandrere der skulle have fat på nogle AK81'ere....

Jeg hader bare sådan noget... Jeg bliver sgu bange for at bo her...
Min hjerne kan digte rigtig mange vilde historier og jeg går egentlig bare og venter på at der kommer en flok HA ned af vores vej og pløkker løs...

Jeg ved godt at min hjerne løber løbsk men jeg kan bare ikke styre det...
Så nu har jeg besluttet at jeg for en tid lader nyheder være nyheder så min hjerne kan få lidt ro igen...

Er der nogle af jer andre der har det sådan?

Jeg har altid haft svært ved at se nyheder fordi der er så meget der skræmmer mig og jeg har svært ved at ligge det væk igen... men efter jeg er blevet mor er det bare blevet endnu værre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Ja nu er den der rockerborg jo åbnet ikke ret langt fra os.... overfor os bor en af deres supportere.... lidt den anden vej ligger en HA-rockerborg og lige lidt længere ude har vi så volDsmose....
Igår var der skyderi mm i vollsmose.... nogle indvandrere der skulle have fat på nogle AK81'ere....

Min hjerne kan digte rigtig mange vilde historier og jeg går egentlig bare og venter på at der kommer en flok HA ned af vores vej og pløkker løs...

Så nu har jeg besluttet at jeg for en tid lader nyheder være nyheder så min hjerne kan få lidt ro igen...

Jeg har altid haft svært ved at se nyheder fordi der er så meget der skræmmer mig og jeg har svært ved at ligge det væk igen... men efter jeg er blevet mor er det bare blevet endnu værre...

du kan tro jeg ved hvad du mener ....

Martin er ret tatoveret og kan fejlagtigt sagtens blive set som værende en rocker, trods det at han aldrig har haft noget med det at gøre! heldigvis tænker han over det og dækker sig så godt til som muligt hvis han skal køre steder hvor der er risiko for noget...

og jeg er selv super bange for sådanne ting!

Anmeld

5. oktober 2010

Milka

TbCp skriver:

måske har du lidt katastrofeangst – når man er bange for der skal ske noget dårligt? ses ofte sammen med depressioner osv

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

måske har du lidt katastrofeangst – når man er bange for der skal ske noget dårligt? ses ofte sammen med depressioner osv

guuuuuuuuuud er der ligefrem en betegnelse for det? tak Camilla!!! den har jeg ledt efter længe!

Anmeld

5. oktober 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

du kan tro jeg ved hvad du mener ....

Martin er ret tatoveret og kan fejlagtigt sagtens blive set som værende en rocker, trods det at han aldrig har haft noget med det at gøre! heldigvis tænker han over det og dækker sig så godt til som muligt hvis han skal køre steder hvor der er risiko for noget...

og jeg er selv super bange for sådanne ting!

Jeg hader bare sådan noget altså.... Man kan være nok så forsigt... holde i hånden over vejen, ikke klappe fremmede hunde, altid være spændt fast i bilen...
Men andre menneskers fejl og dumheder kan man jo ikke stille noget op imod

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Jeg hader bare sådan noget altså.... Man kan være nok så forsigt... holde i hånden over vejen, ikke klappe fremmede hunde, altid være spændt fast i bilen...
Men andre menneskers fejl og dumheder kan man jo ikke stille noget op imod

ja det er ligesom når man kører bil... de andre kan man ikke styre jo

Anmeld

5. oktober 2010

TbCp

Milka skriver:

Det ville passe meget godt.... har haft det sådan i mange år, nogle gange værre end andre, men det passer meget godt med at det har været ekstra slemt på tidspunkter hvor jeg ikke har været helt på toppen oveni hovedet....

Anmeld

5. oktober 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det er ligesom når man kører bil... de andre kan man ikke styre jo

Lige præcis...

Anmeld

5. oktober 2010

Milka

TbCp skriver:

Det ville passe meget godt.... har haft det sådan i mange år, nogle gange værre end andre, men det passer meget godt med at det har været ekstra slemt på tidspunkter hvor jeg ikke har været helt på toppen oveni hovedet....

som med alle former for angst er det en følelse vi alle render rundt med, bare i overdrevet form..

Anmeld

5. oktober 2010

TbCp

Milka skriver:

som med alle former for angst er det en følelse vi alle render rundt med, bare i overdrevet form..

Ja det er rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.