Jeg bliver bare så bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

JustAnotherName

Ja nu er den der rockerborg jo åbnet ikke ret langt fra os.... overfor os bor en af deres supportere.... lidt den anden vej ligger en HA-rockerborg og lige lidt længere ude har vi så volDsmose....
Igår var der skyderi mm i vollsmose.... nogle indvandrere der skulle have fat på nogle AK81'ere....

Jeg hader bare sådan noget... Jeg bliver sgu bange for at bo her...
Min hjerne kan digte rigtig mange vilde historier og jeg går egentlig bare og venter på at der kommer en flok HA ned af vores vej og pløkker løs...

Jeg ved godt at min hjerne løber løbsk men jeg kan bare ikke styre det...
Så nu har jeg besluttet at jeg for en tid lader nyheder være nyheder så min hjerne kan få lidt ro igen...

Er der nogle af jer andre der har det sådan?

Jeg har altid haft svært ved at se nyheder fordi der er så meget der skræmmer mig og jeg har svært ved at ligge det væk igen... men efter jeg er blevet mor er det bare blevet endnu værre...

Det er kun naturligt at være bange, når man er "omringet" af rockere.

Man passer jo på sit/sine barn/børn med alt, hvad man har i sig, og kan!

Jeg har f.eks. aldrig før tænkt meget over dét at dø. Det var ligesom ikke aktuelt, da jeg jo er ung.
Men efter jeg har fået pigerne, er det ligesom blevet en realitet for mig, at ALLE KAN DØ! .....Og nu giver mere end nogensinde før, mening for mig at leve, og at være der for pigerne - SÅ JEG VIL SGU IKKE DØ!

Og der må aldrig aldrig nogensinde ske mine børn noget!!!

Så hvis det var mig i dit sted, så ville jeg garanteret have det nøjagtigt ligesom du har det.
Og dybest set, så ER det jo ikke noget pjat at frygte - for det KAN jo ske!
Og det ER sket andre steder!
Og de uddeler jo ikke ligefrem flyers til nabolaget om, at de kan forvente et opgør ....Så jeg ville sgu nok også have tanken et sted i baghovedet, og være en smule utryg ved det, hele tiden.

Jeg ville også se mig om efter en ny bolig, i Jeres situation. Og jeg håber for Jer, at I får det sted som I har set Jer lune på. Der er da ro, plads og idyl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Og det ER sket andre steder!
Og de uddeler jo ikke ligefrem flyers til nabolaget om, at de kan forvente et opgør ....Så jeg ville sgu nok også have tanken et sted i baghovedet, og være en smule utryg ved det, hele tiden.

Hahaha nej, men det ville ellers være smart.... så kunne man lige tage et par dage hos farmor og farfar mens de sloges

Anmeld

5. oktober 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Hahaha nej, men det ville ellers være smart.... så kunne man lige tage et par dage hos farmor og farfar mens de sloges

Hehe, ja....
Du kunne jo banke på og prøve at komme med det som forslag  

Anmeld

5. oktober 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Hehe, ja....
Du kunne jo banke på og prøve at komme med det som forslag  

Hmm det tror jeg måske bare jeg lader være med

Anmeld

5. oktober 2010

ooo

TbCp skriver:

Hmm det tror jeg måske bare jeg lader være med

Fnis, gør det Tina.

Bag en kage, og smut hen og bank på deres hoveddør... "Hej, jeg hedder Tina og ville liiiige høre om I ikke ville være nogle snuskebasser og slå på tråden når I vil slå nogen ihjel. Og velkommen til nabolaget, I er meget uvelkomne..."

Anmeld

5. oktober 2010

TbCp

Metchen skriver:

Fnis, gør det Tina.

Bag en kage, og smut hen og bank på deres hoveddør... "Hej, jeg hedder Tina og ville liiiige høre om I ikke ville være nogle snuskebasser og slå på tråden når I vil slå nogen ihjel. Og velkommen til nabolaget, I er meget uvelkomne..."

Arhahahahaha for hulen altså hahaha

Anmeld

6. oktober 2010

Barbamama

uha jeg ville sgu også rende rundt i lettere panik hele tiden. Man er vel mor og skal beskytte sin familie og ikke mindst sig selv! Jeg har også tænkt flere gange at jeg er glad for at vi e flyttet fra Odense. Der er sgu lidt mere roligt her i Årslev (selvom naboen lige har haft indbrud...)

Anmeld

6. oktober 2010

Bondepigen

Metchen skriver:

Fnis, gør det Tina.

Ja, god idé.. men det skal være en rigtig giftkage så... = et problem mindre...

Anmeld

6. oktober 2010

Bondepigen

Tina, jeg kender det kun alt for godt! Ove bliver nogle gange træt af mig, fordi jeg er bange for virkelig mange ting. Men synes nu ikke det er overdrevet at du er bange, når du har sådan nogen boende til alle sider.

Jeg har katastrofeangst... Jeg er bange for naturkatastrofer, for at jorden simpelthen bryder sammen og går under.

Jeg er bange for at gå ud om natten, selv om jeg bor i en meget fredelig by... -hvor der dog har været skyderier et par gange.. engang lige udenfor vores lejlighed, og begået et par mord- (med mange års mellemrum).

Jeg tør ikke lade Emma sove på eget værelse, tænk hvis hun får åbnet vinduet og hopper ud (bor på 1. sal), men den anden dag gik det op for mig, at hun nok først kommer på eget værelse som 10 årig, da hun osse kan gå i søvne og gå ud på gaden uden jeg opdager det, hvis hun sover på eget værelse... Ej, det må jeg arbejde lidt med, for selvfølgelig skal hun have sit eget værelse i nærmeste fremtid...

Jeg er bange for SÅ ufatteligt mange ting, så jo jeg kender det godt. Du er ikke alene!!!

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

michella80 skriver:

uha jeg ville sgu også rende rundt i lettere panik hele tiden. Man er vel mor og skal beskytte sin familie og ikke mindst sig selv! Jeg har også tænkt flere gange at jeg er glad for at vi e flyttet fra Odense. Der er sgu lidt mere roligt her i Årslev (selvom naboen lige har haft indbrud...)

Vi vil rigtig gerne væk herfra... ikke kun pga. naboerne... for den rockerborg lukker jo sikkert igen...
Men synes bare den udvikling der er her i byen ikke går den rigtige vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.