~~M.Nielsen~~ skriver:
Jeg skal tattoveres på torsdag, og mangler et godt citat, hælder nok mest til engelsk, som skal beskrive ens følelse til ens barn/børn..
Jeg skal have lavet nogen blomster (kom også gerne med et bud om hvilket der er flot) der går indover hinanden hvis i forstår, og der skal der være et slags bånd (old school-agtigt) hvor der skal stå et eller andet som siger noget om ens barn eller børn eller noget i den stil...
Jeg er ikke så skide god til engelsk, så du må meget gerne skrive betydningen af det du har af bud.. 
jeg tænker at hvis ikke du er så god til engelsk vil det så ikke være mere dig at få lavet et citat på dansk? eller et udklip fra et smukt gammelt dansk digt? eller noget klogt en tæt på dig engang har sagt? ved ikke om dine børn er gamle nok til at sige noget, men det kan også være guld der kommer ud af deres mund...
Tænker bare der også er meget smukt over det danske og at det nok er lettere at være knyttet til noget på et sprog man tænker og føler?
som eksempel, ku man omskrive Dantes smukke ord:
Det er kærligheden, der sætter solen
og de andre stjerner i bevægelse.
Til fx "jeres hjerter, sætter sol og stjerner i bevægelse" eller noget andet, det kommer jo helt an på hvad man er til
Blot en tanke herfra og rigtig go tur til tattovør 
Anmeld