Jeg mangler et citat til en tattovering, please hjælp mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Giraffen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg skal tattoveres på torsdag, og mangler et godt citat, hælder nok mest til engelsk, som skal beskrive ens følelse til ens barn/børn..

Jeg skal have lavet nogen blomster (kom også gerne med et bud om hvilket der er flot) der går indover hinanden hvis i forstår, og der skal der være et slags bånd (old school-agtigt) hvor der skal stå et eller andet som siger noget om ens barn eller børn eller noget i den stil...

Jeg er ikke så skide god til engelsk, så du må meget gerne skrive betydningen af det du har af bud..

jeg tænker at hvis ikke du er så god til engelsk vil det så ikke være mere dig at få lavet et citat på dansk? eller et udklip fra et smukt gammelt dansk digt? eller noget klogt en tæt på dig engang har sagt? ved ikke om dine børn er gamle nok til at sige noget, men det kan også være guld der kommer ud af deres mund...

Tænker bare der også er meget smukt over det danske og at det nok er lettere at være knyttet til noget på et sprog man tænker og føler?

som eksempel, ku man omskrive Dantes smukke ord:

Det er kærligheden, der sætter solen
og de andre stjerner i bevægelse.

Til fx "jeres hjerter, sætter sol og stjerner i bevægelse" eller noget andet, det kommer jo helt an på hvad man er til

Blot en tanke herfra og rigtig go tur til tattovør 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Meliora

Live the life you love. Love the life you live.

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

Tusind tak for alle jeres svar.. Der er super mange gode imellem, og der er flere jeg overvejer stærkt.. Så tak for jeres inputs..

Jeg ligger et billed ind, når jeg har fået den lavet

Anmeld

6. oktober 2010

Dinna88

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg skal tattoveres på torsdag, og mangler et godt citat, hælder nok mest til engelsk, som skal beskrive ens følelse til ens barn/børn..

Jeg skal have lavet nogen blomster (kom også gerne med et bud om hvilket der er flot) der går indover hinanden hvis i forstår, og der skal der være et slags bånd (old school-agtigt) hvor der skal stå et eller andet som siger noget om ens barn eller børn eller noget i den stil...

Jeg er ikke så skide god til engelsk, så du må meget gerne skrive betydningen af det du har af bud..

http://www.quotegarden.com/family.html

http://www.wisdomquotes.com/topics/family/

Der er så sindssygt mange på google! 

Jeg er dog ikke meget for at afsløre det for andre, men jeg skal have citatet: "Family is one of nature's masterpieces." og så har jeg i forvejen "Never regret something that once made you smile," på engelsk, skal måske også have det på spansk: "Nunca arrepienta nada que alguna vez te hizo sonreir."

Og bare lige for at skrive to andre, som jeg sandsynligvis også skal have :

"I believe in freedom of choice."

"Have a heart - go vegetarian"

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

Dinna88 skriver:

http://www.quotegarden.com/family.html

http://www.wisdomquotes.com/topics/family/

Der er så sindssygt mange på google! 

Jeg er dog ikke meget for at afsløre det for andre, men jeg skal have citatet: " Family is one of nature's masterpieces." og så har jeg i forvejen "Never regret something that once made you smile," på engelsk, skal måske også have det på spansk: "Nunca arrepienta nada que alguna vez te hizo sonreir."

Og bare lige for at skrive to andre, som jeg sandsynligvis også skal have :

"I believe in freedom of choice."

"Have a heart - go vegetarian"

Den fandt jeg også via google igår, og er bestemt en af mine farvoritter... Men de andre syntes jeg ikke siger så meget om min kærlighed til min datter, hvilket skal skinne helt igennem... Det synes jeg den jeg har markeret af dine gør.. blandt andet..

for hjemmesiderne..

Anmeld

6. oktober 2010

qp

Eternal love is the love between a mother and her child

(Mit eget citat?)

Anmeld

6. oktober 2010

Dinna88

~~M.Nielsen~~ skriver:

Den fandt jeg også via google igår, og er bestemt en af mine farvoritter... Men de andre syntes jeg ikke siger så meget om min kærlighed til min datter, hvilket skal skinne helt igennem... Det synes jeg den jeg har markeret af dine gør.. blandt andet..

for hjemmesiderne..

De sidste to var også bare for info Overflødigt, ja.
"Never regret something that once made you smile," ved jeg at en der fik et barn i en meget ung alder har, og den skal så vise, at hun ikke fortryder den. Det samme gælder den med "I believe in freedom of choice." Men men, det var også bare lige nogle tanker. 

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

Dinna88 skriver:

De sidste to var også bare for info Overflødigt, ja.
"Never regret something that once made you smile," ved jeg at en der fik et barn i en meget ung alder har, og den skal så vise, at hun ikke fortryder den. Det samme gælder den med "I believe in freedom of choice." Men men, det var også bare lige nogle tanker. 

Det er også bare iorden.. Og tusind tak for dine tanker hihi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.