Jeg mangler et citat til en tattovering, please hjælp mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Pia.

her var den....

https://www.baby.dk/debat/64478pi1/ordet-er-frit/tattoo--kom-med-jeres-yndlings-citater-eller-lignende.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Becks

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg skal tattoveres på torsdag, og mangler et godt citat, hælder nok mest til engelsk, som skal beskrive ens følelse til ens barn/børn..

Jeg skal have lavet nogen blomster (kom også gerne med et bud om hvilket der er flot) der går indover hinanden hvis i forstår, og der skal der være et slags bånd (old school-agtigt) hvor der skal stå et eller andet som siger noget om ens barn eller børn eller noget i den stil...

Jeg er ikke så skide god til engelsk, så du må meget gerne skrive betydningen af det du har af bud..

A Dream is a wish your heart makes (en drøm er et ønske dit hjerte laver)

Alle mennesker er engle

Med kun én vinge

Kun ved at omfavne hinanden

Kan vi flyve

Anmeld

5. oktober 2010

Bare mig..

Tutter skriver:

Hvor mange ord og linier skal det maks være på?

Det er egentlig ligemeget hvor mange ord, men det skal kunne stå med småt på ca 6-7 cm.. Havde regnet med en linje..

Anmeld

5. oktober 2010

Bare mig..

Pia. skriver:

Det er da irriterende jeg ikke kan finde den gamle tråd ... der var en del gode - men kan slet ikke huske dem nu...

noget med ikke at fortryde det der fik en til at smile - men vist nok skrevet på engelsk ? tror jeg og så nogle andre ?

Knus Pia.

Er det den tråd med hende der skulle bruge et citat til hendes forlovede? For så ved jeg hvad det er for en, men kan ikke huske hvad den hed, tråden...

Anmeld

5. oktober 2010

Bare mig..

Pia. skriver:

her var den....

https://www.baby.dk/debat/64478pi1/ordet-er-frit/tattoo--kom-med-jeres-yndlings-citater-eller-lignende.aspx

Havde ikke set, at du havde sndt tlinket.. tak

Anmeld

5. oktober 2010

L-Mortil3

Jeg ELSKER jo sætningen "If it makes you happy" (Hvis det gør dig glad/lykkelig) og det skal forståes sådan at man skal huske at støtte op om sine børn, venner, familie hvis de gerne vil gøre noget der gør dem lykkelig, ligemeget hvor sært/mærkeligt/forkert det kan virke på os.

Det er en sætning jeg altid bærer bag i hovedet, i håbet om jeg husker at støtte dem der står mig nær, i de beslutninger netop DE tager.

Anmeld

5. oktober 2010

NoName

åhhh så LA ink idag, der var en der fik en tatovering å spansk, det lød vildt flot - det betød noget i retning af "hvis det gør dig glad", man kan jo ændre på det så det bliver livet gør mig lykkelig.

Nu kan jeg ikke spansk, så har brugt google overtætteren:

Liver gør mig lykkelig: La vida me hace feliz

Anmeld

5. oktober 2010

Jakob'sMor

Love lives forever :-) kærlighed vare evigt...

Anmeld

5. oktober 2010

Ann.

Shortly in my hand, forever in my heart 

Anmeld

5. oktober 2010

Bare mig..

TrineLærke skriver:

Shortly in my hand, forever in my heart 

Den var ellers god.. Den er jeg ret vild med.. - Men måske det første lyder som om, man har mistet en? :/ Eller er det bare mig!? Har du evt noget andet der kunne stå i stedet for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.