Jeg mangler et citat til en tattovering, please hjælp mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.185 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Bare mig..

Jeg skal tattoveres på torsdag, og mangler et godt citat, hælder nok mest til engelsk, som skal beskrive ens følelse til ens barn/børn..

Jeg skal have lavet nogen blomster (kom også gerne med et bud om hvilket der er flot) der går indover hinanden hvis i forstår, og der skal der være et slags bånd (old school-agtigt) hvor der skal stå et eller andet som siger noget om ens barn eller børn eller noget i den stil...

Jeg er ikke så skide god til engelsk, så du må meget gerne skrive betydningen af det du har af bud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

SpunkenJo

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg skal tattoveres på torsdag, og mangler et godt citat, hælder nok mest til engelsk, som skal beskrive ens følelse til ens barn/børn..

Jeg skal have lavet nogen blomster (kom også gerne med et bud om hvilket der er flot) der går indover hinanden hvis i forstår, og der skal der være et slags bånd (old school-agtigt) hvor der skal stå et eller andet som siger noget om ens barn eller børn eller noget i den stil...

Jeg er ikke så skide god til engelsk, så du må meget gerne skrive betydningen af det du har af bud..

Jeg tænker, at hvis du ikke engang har overvejet motivet, er det så det rigtige tidspunkt for en tatoo?

Det er jo for livet, og skal helst have en helt særlig betydning for dig som bærer den.

Måske du skulle udsætte din tid, indtil du er sikekr på hvad der skal stå....?

Jo

Anmeld

5. oktober 2010

Bare mig..

Jeg tænker, at hvis du ikke engang har overvejet motivet, er det så det rigtige tidspunkt for en tatoo?

Det er jo for livet, og skal helst have en helt særlig betydning for dig som bærer den.

Måske du skulle udsætte din tid, indtil du er sikekr på hvad der skal stå....?

Jo

Jeg har også en ide til hvilket motiv det skal være.. Og hvis jeg ikke lige finder det rigtige citat som virkelig klinger, så venter jeg med citatet.. Men jeg har overvejet det i 4 mdr nu, og ja, det føles rigtig.. Nu har jeg også en del tattoveringer i forvejen, så jeg ved udemærket hvad jeg går ind til...

Men tak for rådet

Anmeld

5. oktober 2010

SpunkenJo

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg har også en ide til hvilket motiv det skal være.. Og hvis jeg ikke lige finder det rigtige citat som virkelig klinger, så venter jeg med citatet.. Men jeg har overvejet det i 4 mdr nu, og ja, det føles rigtig.. Nu har jeg også en del tattoveringer i forvejen, så jeg ved udemærket hvad jeg går ind til...

Men tak for rådet

Super

Syns bare der er så mange der får lavet en tatoo fordi der er "trendy" og dermed ikke overvejer motivet, men kun at man skal tudses....

Du lyder som om du har været igennem beslutningsprocessen

Håber du finder det rette citat.

Selv holder jeg af: erae humanium est. (Det er menneskilgt at fejle) Meeen det egner sig vidst ikke til dit formål

Anmeld

5. oktober 2010

DagplejerGreve

Bag skyerne er himlen altid blå

Synes det er et godt et fordi det fortæller at ligemeget hvad der sker så skal det nok gå. I dit tilfælde er det dine børn der er den blå himmel

Anmeld

5. oktober 2010

Pia.

Har ledt alle steder men kan ikke huske hvem der oprettede den tråd - men der har lige været en tråd der mindede om denne her - og der var nogle gode nogen imellem...

Nogen der kan huske den tråd ?

Anmeld

5. oktober 2010

Slettet

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg synes personligt, at ideen skal komme før tidsbestillingen - altså først ved du hvad du skal have tatoveret og så bliver du tatoveret ellers er det nok for nemt at fortryde...

Jeg har ALDRIG ville have en tatovering, men så en dag tegnede min datter den fineste blomster tegning og så var jeg slet ikke i tvivl om, at jeg skulle have dén tatoveret på min arm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2010

Becks

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hvor mange ord og linier skal det maks være på?

Anmeld

5. oktober 2010

AnneBJ

There are two lasting bequests we can give our children.  One is roots.  The other is wings

Dansk: Det vigtigste vi kan give vores børn er rødder og vinger

Anmeld

5. oktober 2010

Pia.

Det er da irriterende jeg ikke kan finde den gamle tråd ... der var en del gode - men kan slet ikke huske dem nu...

noget med ikke at fortryde det der fik en til at smile - men vist nok skrevet på engelsk ? tror jeg og så nogle andre ?

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.