Jeg vil lige komme med et lille indput 
Jeg gik på privatskole og i 9kl vi skulle en uge til rom, og der kom mine forældre af med 5000,- for en uge, vi boede osse på et RIGTIG flot hotel, men kunne ikke lade være med at se at lærenes værelser var MEGET større og med badekar, og det var vores ikke. (Lærerne havde et værelse hver).
Desuden var min og Louises (eneste og bedste veninde dengang) pladser på de billigste i hele flyet, vi sad stort set på lokummet, der var godt nok en væg imellem, og ja, vi havde da ca 10cm benplads inden væggen, men det var bare SÅ uretfærdigt da ALLE andre inkl. lærene sad på 1 klasse, fik førsteret på tæpper og lækker varm mad, og Louise og Jeg frøs, fik ingen tæpper da de var løbet tør, og vi fik to (sandsynligvis for gamle) rugbrøder..
Vi havde en rigtig fed tur, og det var først da jeg kom hjem og fortalte mine forældre hvordan turen var gået at det gik op for mig hvor meget Louise og jeg var blevet "snydt" for fordi vi var anderledes. Vi røg, dyrkede sex, gik til fester, drak os dumme, og var meget mere modne end de andre i klassen.
Min mor blev STIKTOSSET over deres forskelsbehandling da både hende og Louises mor havde betalt lige så meget som alle de andre forældre, og krævede at se regninger på flybilletter, hotel osv. Det endte da også med at vi fik 1500 tilbage hver..
Det kan godt være vi bare har været uheldige, men jeg vil hvertfald ikke have Noah på privatskole.
Og til jer der har jeres guldklumper i PS, hør dem ad om hvad pengene går til, for hvis den også går til lærernes kage og kaffe vil jeg syns at det er uretfærdigt at i skal betale for det!