Dyre lejrskoler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Manakauapo

De kan ikke kræve at I betaler, hvis han går i en ganske almindelig folkeskole! Hvis han derimod går på en privatskole, kan de sagtens kræve det!

Og I må gerne lade ham blive derhjemme. Deltagelsen i den såkaldte "Lejrskole" (hvilket man faktisk ikke må kalde det i folkeskolen) er frivillig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Valle81

Znuzke skriver:

500??? For hvad???

Jeg blev jo lidt tosset da jeg så det, så jeg googlede det, da jeg kunne huske at jeg havde læst noget om det. Iflg. loven kan man ikke betinge deltagelsen i lejrture af egenbetaling, og man må højst opkræve de madpenge som man mener bliver sparet hjemme - og i nov. 2009 var det beløb sat til ca. 70 kr. pr. dag.... Det lyder da helt vanvittigt med så mange penge for 2 overnatninger.....

Kenneth, som går i 1.g, kom også lige hjem med en seddel om at de skal til Bologna til marts - det koster så lige ca. 2.000 + lommepenge.....

Så er det liiiige at alle de der, der mener at små børn er dyrest, burde læse lidt med....

Asta går på privatskole - så mon det er derfor de kan tage pengene??

Anmeld

4. oktober 2010

Valle81

Znuzke skriver:

500??? For hvad???

Jeg blev jo lidt tosset da jeg så det, så jeg googlede det, da jeg kunne huske at jeg havde læst noget om det. Iflg. loven kan man ikke betinge deltagelsen i lejrture af egenbetaling, og man må højst opkræve de madpenge som man mener bliver sparet hjemme - og i nov. 2009 var det beløb sat til ca. 70 kr. pr. dag.... Det lyder da helt vanvittigt med så mange penge for 2 overnatninger.....

Kenneth, som går i 1.g, kom også lige hjem med en seddel om at de skal til Bologna til marts - det koster så lige ca. 2.000 + lommepenge.....

Så er det liiiige at alle de der, der mener at små børn er dyrest, burde læse lidt med....

Anmeld

4. oktober 2010

Lady Marion <3

Jo det er mange penge   Når Casper skal afsted til april 1 uge udenlands skal vi betale 3000 kr

Anmeld

4. oktober 2010

ekzunz

Valle81 skriver:

Ja, det må være derfor. Men det er da stadig dyrt for så små børn i så kort tid....

Anmeld

4. oktober 2010

Valle81

Znuzke skriver:

Ja, det må være derfor. Men det er da stadig dyrt for så små børn i så kort tid....

Ja det må du nok sige

Selvfølgelig får de mad, og der er bus, og skal sikkert betale for pædagog og lærertimerne osv - men synes det er sygt mange penge for så ldit - taget i betragtning af i skal betale "kun" 2000 kr for en tur til Barcelona.

Tjah - det er sku dyrt at have børn:0)

Anmeld

4. oktober 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Jo det er mange penge   Når Casper skal afsted til april 1 uge udenlands skal vi betale 3000 kr

Hvor skal de hen??

Anmeld

4. oktober 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Hvor skal de hen??

Det er ikke planlagt endnu , men Barcelona- Pragh - Paris eller London kunne være et godt bud

Anmeld

4. oktober 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Det er ikke planlagt endnu , men Barcelona- Pragh - Paris eller London kunne være et godt bud

Ja, man mangler jo aldrig noget at bruge penge på.... Men det er jo fedt for dem.

Kenneth skal til Italien, de skal indlogeres privat og så kommer italienerne herop senere og skal så bo hos bl.a. os....det bliver jo hyggeligt...

Anmeld

5. oktober 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Ja, man mangler jo aldrig noget at bruge penge på.... Men det er jo fedt for dem.

Kenneth skal til Italien, de skal indlogeres privat og så kommer italienerne herop senere og skal så bo hos bl.a. os....det bliver jo hyggeligt...

Ej det lyder da ellers sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.