Update på iui 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Mullefisen2011

ALT for at denne gang er jeres lykkes gang..

Håber virkelig for jer at der er gevinst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Kruse90

jeg krydser alt hvad jeg kan søøde

Anmeld

6. oktober 2010

mamalicious

Uuuuuh det er så spændende !!!

Jeg krydser ben , arme, fletter hår og krydser fingre for denne gang " lykkens gang "

Anmeld

6. oktober 2010

Koen.

Håber så meget for jer at der er noget babystøv der finder jeres vej søde

Anmeld

6. oktober 2010

lotte32

Krydser for at 3. gang er lykkens gang for jer

Lotte

Anmeld

6. oktober 2010

Sakris

alt hvad jeg kan for at 3. gang er lykkens gang for jer! Hep hep for et lille sommerbarn!

Anmeld

6. oktober 2010

Meliora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej søde piger.

Så er jeg hjemme igen efter en rigtig god og positiv omgang IUI.

Vi valgte igen at prøve uden hormoner. Så har kun taget en ÆL sprøjte lørdag aften.

Jeg var lidt bange for, om der overhoved var nogle levende sædceller, for manden havde feber for små 2 uger siden, og det ved vi jo godt kan dræbe livet i sædbasserne.

Så var noget nervøs for at de ville ringe og sige, at der ingenting var at komme efter.

Men det gjorde de ikke, og det gik bare super fin.Der var fint med sædbasser 4 mio. - 1/3 af det der plejer . Men værdierne var stadig rigtig fine ifølge sygeplejersken.

Min ægløsning var netop startet få timer forinden, og min slimhinde var lige til lærerbøgerne mente hun. (I øvrigt en sjov kommentar at få med, hehe. )  Der var ikke noget som helst at sætte en finger på ifølge hende, så nu var det op til kemien og heldet.

Så nu er jeg hjemme igen, lettet og tilfreds (græd sørme næsten da jeg gik derfra, men nøjedes med en klump i halsen) 

Jeg har vildt meget gang i min ÆL side. Det gør ondt, og det er jo et godt tegn på, at der arbejdes løs derinde. Så lad os satse på, at 3 gang er lykkens gang.

Tak fordi i læste med. Kh en ret så glad og  lettet Alexis.

krydser alt hvad jeg har, får at denne gang bliver jeres gang

Masser af babystøv

Anmeld

6. oktober 2010

2721

10. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kære allesammen. Tusind tak for de mange søde indlæg. Jeg er jo helt overvældet. Hvor er i søde allesammen.

Skriver først nu, da jeg ikke rigtig har haft overskud til at bruge særlig meget tid herinde i den seneste tid. Men nu synes jeg lige jeg ville skrive et samlet svar til alle.

Jeg har virkelig været træt efter IUI, og haft lidt ekstra gang i underlivet, så håber da det er gode tegn.

Hvis det ikke lykkes denne gang skal vi nok igang med hormon behandling, og det orker jeg bare ikke lige nu. Desværre orker jeg heller ikke, at holde en pause, for den komme nok af sig selv, den dag egenbetaling bliver indført.

Nå men nu er der jo allerede gået en uges tid siden IUI. Man kan sige fordelen ved at sove meget grundet træthed er, at dagene så går lidt hurtigere her i ventetiden, hehe.

Tak fordi i læste med

Anmeld

11. oktober 2010

Karina p

ALT  hvad jeg kan for at 3. gang ER lykkens gang!

Mange hilsner Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.