Update på iui 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.948 visninger
29 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej søde piger.

Så er jeg hjemme igen efter en rigtig god og positiv omgang IUI.

Vi valgte igen at prøve uden hormoner. Så har kun taget en ÆL sprøjte lørdag aften.

Jeg var lidt bange for, om der overhoved var nogle levende sædceller, for manden havde feber for små 2 uger siden, og det ved vi jo godt kan dræbe livet i sædbasserne.

Så var noget nervøs for at de ville ringe og sige, at der ingenting var at komme efter.

Men det gjorde de ikke, og det gik bare super fin.Der var fint med sædbasser 4 mio. - 1/3 af det der plejer . Men værdierne var stadig rigtig fine ifølge sygeplejersken.

Min ægløsning var netop startet få timer forinden, og min slimhinde var lige til lærerbøgerne mente hun. (I øvrigt en sjov kommentar at få med, hehe. )  Der var ikke noget som helst at sætte en finger på ifølge hende, så nu var det op til kemien og heldet.

Så nu er jeg hjemme igen, lettet og tilfreds (græd sørme næsten da jeg gik derfra, men nøjedes med en klump i halsen) 

Jeg har vildt meget gang i min ÆL side. Det gør ondt, og det er jo et godt tegn på, at der arbejdes løs derinde. Så lad os satse på, at 3 gang er lykkens gang.

Tak fordi i læste med. Kh en ret så glad og  lettet Alexis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Miia90

for 3 gang er lykkens gang

jeg har test dag på mandag, kan næsten ikk vente

Anmeld

4. oktober 2010

Kit

Det lyder bare super positivt. Du får lige  med på vej.

Anmeld

4. oktober 2010

Mutti2B

Selvfølgelig lykkedes det denne gang, søde! Husk nu hvad jeg drømte

Anmeld

4. oktober 2010

Dansker I Holland

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej søde piger.

Vi valgte igen at prøve uden hormoner. Så har kun taget en ÆL sprøjte lørdag aften.

Jeg var lidt bange for, om der overhoved var nogle levende sædceller, for manden havde feber for små 2 uger siden, og det ved vi jo godt kan dræbe livet i sædbasserne.

Så var noget nervøs for at de ville ringe og sige, at der ingenting var at komme efter.

Men det gjorde de ikke, og det gik bare super fin.Der var fint med sædbasser 4 mio. - 1/3 af det der plejer . Men værdierne var stadig rigtig fine ifølge sygeplejersken.

Min ægløsning var netop startet få timer forinden, og min slimhinde var lige til lærerbøgerne mente hun. (I øvrigt en sjov kommentar at få med, hehe. )  Der var ikke noget som helst at sætte en finger på ifølge hende, så nu var det op til kemien og heldet.

Så nu er jeg hjemme igen, lettet og tilfreds (græd sørme næsten da jeg gik derfra, men nøjedes med en klump i halsen) 

Jeg har vildt meget gang i min ÆL side. Det gør ondt, og det er jo et godt tegn på, at der arbejdes løs derinde. Så lad os satse på, at 3 gang er lykkens gang.

Krydser for dig søde Knus og kram Sussie

Anmeld

4. oktober 2010

CamillaValby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej søde piger.

Jeg krydser allllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllt hvad jeg kan krydse søde.

Husk hvad vi snakkede om 3 gang er lykkes gang (håber vi hihi)

Anmeld

4. oktober 2010

Lou

Ej det lyder bare så positivt, hvor er det bare fedt!!!! Håber virkelig det lykkes for jer nu..  Hepper alt hvad jeg kan.  Skal du så teste hos lægerne eller skal du hjemmeteste? Er ikke lige inde i IUI processen!! kram Lou

Anmeld

4. oktober 2010

otlitrom

weeeee, hvor er det godt at høre!!!

Jeg hpper på at det lykkes! Vi har jo en aftale

Anmeld

4. oktober 2010

Lisbeth1985

Vi er også igang med vores 3.IUI, så jeg synes vi skal besluttet, at tredje gang er lykkens gang!! Det hepper jeg i hvert fald på:-) Held og lykke med det

Anmeld

4. oktober 2010

Sujan

Jeg krydser alt hvad jeg kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.