Update på iui 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

AnneBJ

Jeg krydser alt hvad der kan krydses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Åh, hvor jeg håber for dig, at det er Jeres tur denne gang! Jeg krydser virkelig fingre for dig!  

Anmeld

4. oktober 2010

DK

Uhh også hep til dig!!

Og god fornøjelse!

Anmeld

4. oktober 2010

BubbieBear

Håber sådan at det lykkedes for jer søde!

Dejligt at alt så perfekt ud!

Anmeld

4. oktober 2010

dorthemus

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej søde piger.

Så er jeg hjemme igen efter en rigtig god og positiv omgang IUI.

Vi valgte igen at prøve uden hormoner. Så har kun taget en ÆL sprøjte lørdag aften.

Jeg var lidt bange for, om der overhoved var nogle levende sædceller, for manden havde feber for små 2 uger siden, og det ved vi jo godt kan dræbe livet i sædbasserne.

Så var noget nervøs for at de ville ringe og sige, at der ingenting var at komme efter.

Men det gjorde de ikke, og det gik bare super fin.Der var fint med sædbasser 4 mio. - 1/3 af det der plejer . Men værdierne var stadig rigtig fine ifølge sygeplejersken.

Min ægløsning var netop startet få timer forinden, og min slimhinde var lige til lærerbøgerne mente hun. (I øvrigt en sjov kommentar at få med, hehe. )  Der var ikke noget som helst at sætte en finger på ifølge hende, så nu var det op til kemien og heldet.

Så nu er jeg hjemme igen, lettet og tilfreds (græd sørme næsten da jeg gik derfra, men nøjedes med en klump i halsen) 

Jeg har vildt meget gang i min ÆL side. Det gør ondt, og det er jo et godt tegn på, at der arbejdes løs derinde. Så lad os satse på, at 3 gang er lykkens gang.

Tak fordi i læste med. Kh en ret så glad og  lettet Alexis.

Det lyder rigtigt godt  Jeg havde også ondt i Æl-siden så jeg  på, at tredje gang er lykkens gang

Anmeld

4. oktober 2010

mulle-musen86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej søde piger.

Så er jeg hjemme igen efter en rigtig god og positiv omgang IUI.

Vi valgte igen at prøve uden hormoner. Så har kun taget en ÆL sprøjte lørdag aften.

Jeg var lidt bange for, om der overhoved var nogle levende sædceller, for manden havde feber for små 2 uger siden, og det ved vi jo godt kan dræbe livet i sædbasserne.

Så var noget nervøs for at de ville ringe og sige, at der ingenting var at komme efter.

Men det gjorde de ikke, og det gik bare super fin.Der var fint med sædbasser 4 mio. - 1/3 af det der plejer . Men værdierne var stadig rigtig fine ifølge sygeplejersken.

Min ægløsning var netop startet få timer forinden, og min slimhinde var lige til lærerbøgerne mente hun. (I øvrigt en sjov kommentar at få med, hehe. )  Der var ikke noget som helst at sætte en finger på ifølge hende, så nu var det op til kemien og heldet.

Så nu er jeg hjemme igen, lettet og tilfreds (græd sørme næsten da jeg gik derfra, men nøjedes med en klump i halsen) 

Jeg har vildt meget gang i min ÆL side. Det gør ondt, og det er jo et godt tegn på, at der arbejdes løs derinde. Så lad os satse på, at 3 gang er lykkens gang.

Tak fordi i læste med. Kh en ret så glad og  lettet Alexis.

håber så meget for djer :-)

Selv skal jeg teste på fredag, hvis ikke der er kommet en SA mere til samlingen...

Anmeld

4. oktober 2010

Sunflower

4. oktober 2010

Riksen

Det var da gode nyheder!

Jeg hepper, krydser og håber

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

Uhh hvor spændende her  krydser vi også for at 3. gang er lykkens gang. 

Anmeld

4. oktober 2010

FrkC

Iiih altså hvor jeg håber for jer

Krydser alt hva jeg kan for en positiv test !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.