Begge min to skønne børn er lave indfor 11 her.Men det har ikke været nemt.Det jeg ikke viste da vi prøve med den første var/er jeg har meget sart og slap slimhinde så det tog lidt længertid af lave ham + midste 3 gange + 1 ma.Ma var så i starten af hans far og mit forhold viste det ikke efter jeg fik tage sprial ud og bang var i 11 uger pga overfald spark fra en der ville overfalde min kæreste ente den i en ma i uge 13 de 3 sa var sket på de 10 mdr og bang 4 gang var lykkes gang + klamytia 3 gang som ung..
Så fik jeg ny kæreste eller bandoms kæreste sidste i juli 04 og bang var gravid i jan 05.Men midste i feb 05 og 1 dec 05 stod jeg igen med en positiv test...Fra april til okt 2005 gik jeg til gynækolog + var på kliniken på nørrebro Lygten hos Svend Lindberg(efternavne er nok ikke stave helt rigtigt)... Hos gynækologen fik jeg taget en masse blodprøve og hos Svend en scanninge osv.De fandt frem til jeg har sart og slap slimhinde og skal tage piller så snart jeg tester positiv så da jeg 1 dec 2005 teste positiv ringede jeg dagen efter til ham og dagen efter igen med posten fik jeg stik-pillerne(progestan) tog dem til 10 uge bløde i uge 7-16-34 men hun blev der da pyha....
og her om 9 dage blever hun 2 år...
Næste gange jeg tester positiv skal jeg også havde dem...Så både ja og nej er i eller skal i behandlingen her... Med piller og ekstra scanninger...
Men pt ikke mere ind det...
Mvh Henriette
Anmeld