Har du fået hjælp til at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2008

ivfmarie

Vi fik starthjælp til vores første... Hun var et par år undervejs. Malte kom i første "hug"... ;)

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

Grynt

ja jeg skal bare kigge på min mand og så er jeg gravid 8D Er blevet gravid i mere eller mindre første hug alle 4 gange :)

Tina

Anmeld

30. juli 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Også naturligt her, og meget hurtigt.

Rikke.

Anmeld

30. juli 2008

Pia

Vi har skulle have hjælp tilog blive gravide. Lærke er blevet til ved icsi ( microinseminering).. Men det tog tre iui forsøg, et ivf og så blev hun endelig til da vi prøvede icsi forsøget. Blev gravid igen i maj i år efter icsi behandling, men mistede desværre iuge 8.:'( skal igang igen når min mens engang gider dukke op.. >( Typisk at mens ikke gider komme når den skal 8D Vi fik først afvide at vi var uforklarlig barnløse, men de har siden hen fundet ud af, at det er mine æg der ikke er helt samarbejds villige.. Kh Pia.

Anmeld

30. juli 2008

Zuzet

Hej

Jeg er en af de heldige der har fået 5 børn alle lavet i første forsøg, så jeg føler mig meget heldig og er glad for det er sket så nemt.

Har altid tænkt det må være ufattelig hårdt at skulle knokle så hårdt for at få et barn, selvom de bestemt sikkert er det hele værd :-)

Hilsen

Lotte, mor til 5 skønne børn :-D

Anmeld

30. juli 2008

Katjaro

Jeg har svaret at : nej jeg har ikke fået hjælp - og det har jeg heller ikke første gang.

Men rent faktisk er vi på vej i behandling nu - da vi efter 16 måneder endnu ikke er blevet gravide.

Har en aftale med en gynækolog på fredag - og derefter ville jeg havde svaret:
Vi er i behandling.....

hilsen Katja

Anmeld

30. juli 2008

Joan ( Smallie )

Vi har heller ikke fået hjælp men med den første tog det 1½ år inden der var gevinst men her anden gang gik der kun et par måneder.

Føler mig heldig over vi kunne selv.

Ved hvordan det er når man ikke selv kan min søster har en datter de har fået hjølp til og har kunne se på hende hvor hårdt der er.

Hatten af for jer der går igennem det og held og lykke til jer der prøver.

Joan

Anmeld

31. juli 2008

Gustavsmor

Blev gravid på naturlig vis i første hug.....så jeg bliver også nemt gravid!

Anmeld

31. juli 2008

tasha33

med den første ingen hjælp, men med tvillingerne fik vi hjælp,:)

Anmeld

31. juli 2008

MorCamilla

Jeg blev gravid med Mikkel på naturligvis - mens jeg var på p-piller..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.