Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
heaven skriver:har stemt problemer ved begge...Jeg har endometriose og min mand nedsat sædkvalitet. Lasse blev til efter 3 underlivsoperationer og 6 icsi-forsøg...Jannie
Bastian skriver:heaven skriver:har stemt problemer ved begge...Jeg har endometriose og min mand nedsat sædkvalitet. Lasse blev til efter 3 underlivsoperationer og 6 icsi-forsøg...JannieWow sikke meget du har været igennem, men det ser bestemt ud til at have været det hele værd!
heaven skriver:Bastian skriver:heaven skriver:har stemt problemer ved begge...Jeg har endometriose og min mand nedsat sædkvalitet. Lasse blev til efter 3 underlivsoperationer og 6 icsi-forsøg...JannieWow sikke meget du har været igennem, men det ser bestemt ud til at have været det hele værd! ja, det har ikke været ren hygge hele tiden med den sygdom, AAAAAV!!!! men ja, Lasse er/var kampen værd! særlig fordi jeg ikke ved om jeg nogensinde kommer til at opleve det igen. men vi håber, og regner med at skulle igen om en mdr`s tid eller 2...Jannie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128