Har du fået hjælp til at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du fået hjælp til at blive gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.608 visninger
36 svar
0 synes godt om
29. juli 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Undersøgelser viser, at flere og flere får hjælp til at få børn. Hvordan er det sket hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

Bastian

Du mangler en svarmulighed! Jeg har været i behandling, men ingen af os havde problemer, vi var uforklarlige barnløse.

Anmeld

29. juli 2008

Bastian

Og forresten hvilken graviditet skal man vælge at svare på? Blev gravid første gang med behandling, anden gang naturligt.

Anmeld

29. juli 2008

fam.4xc

mangler også lidt svar mulighed... for blev gravid naturligt men det tog en krig.....

Kh Camilla

Anmeld

29. juli 2008

heaven

har stemt problemer ved begge...

Jeg har endometriose og min mand nedsat sædkvalitet. Lasse blev til efter 3 underlivsoperationer og 6 icsi-forsøg...

Jannie

Anmeld

29. juli 2008

Bastian

heaven skriver:

Jeg har endometriose og min mand nedsat sædkvalitet. Lasse blev til efter 3 underlivsoperationer og 6 icsi-forsøg...

Jannie

Wow sikke meget du har været igennem, men det ser bestemt ud til at have været det hele værd!

Anmeld

29. juli 2008

heaven

Bastian skriver:

heaven skriver:

Jannie

Wow sikke meget du har været igennem, men det ser bestemt ud til at have været det hele værd!

ja, det har ikke været ren hygge hele tiden med den sygdom, AAAAAV!!!! men ja, Lasse er/var kampen værd! særlig fordi jeg ikke ved om jeg nogensinde kommer til at opleve det igen. men vi håber, og regner med at skulle igen om en mdr`s tid eller 2...
Jannie

Anmeld

29. juli 2008

Bastian

heaven skriver:

Bastian skriver:

heaven skriver:

Jannie

ja, det har ikke været ren hygge hele tiden med den sygdom, AAAAAV!!!! men ja, Lasse er/var kampen værd! særlig fordi jeg ikke ved om jeg nogensinde kommer til at opleve det igen. men vi håber, og regner med at skulle igen om en mdr`s tid eller 2...
Jannie

Jeg ønsker jer rigtig meget held og lykke, og håber I ikke skal så meget igennem for at få en lillebror/-søster til Lasse.

Anmeld

29. juli 2008

Pia.

Naturligt alle 3 gange... jeg er en af de heldige ... skal bare tørre mig med samme håndklæde som min mand så er jeg gravid...

Anmeld

29. juli 2008

Honningblomst

Hmm...første gang hjælp...de andre gange har det været det omvendte problem.
Så jeg bliver nemt gravid...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.