Kommer jo ikke igennem det lort....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Findusinde

mullesmith2 skriver:

Yes det er overstået nu.... Jeg spiste dog en skive knækbrød i morges inden testen, ellers havde jeg bare ikke kunne gøre det, sagde så ikke noget om det derude. Nu må vi bare se hvad testen siger... drak det meget hurtigt den her gang, faktisk bare i en mundsfuld nærmest. Men jeg havde slet ikke kunne gøre det på tom mave

Hej

Det kan sagtens give udslag på det blodsukker at du har spist før... Jeg spiste 2 bid æble fordi jeg havde det på samme måde spm dig med kvalme osv.. Og jeg magtede slet ikke at skulle derop på tynd mave..

Men det resulterede i et blodsukker der var 0.2 over det tilladte... og jeg skulle må blodsukker de sidste 10 uger..

Håber ikke det er det samme for dig..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

mullesmith2

Findusinde skriver:

Hej

Det kan sagtens give udslag på det blodsukker at du har spist før... Jeg spiste 2 bid æble fordi jeg havde det på samme måde spm dig med kvalme osv.. Og jeg magtede slet ikke at skulle derop på tynd mave..

Men det resulterede i et blodsukker der var 0.2 over det tilladte... og jeg skulle må blodsukker de sidste 10 uger..

Håber ikke det er det samme for dig..

Knus

Hehe kan godt lide du skriver "på tynd mave" hehe det lyder skægt.  Ja men nu må vi se hvad den siger med det blodsukker, måske havde din test været det samme hvis du ikke havde spist æble??? det ved man jo ikke!

Anmeld

5. oktober 2010

AnneBJ

mullesmith2 skriver:

Hehe kan godt lide du skriver "på tynd mave" hehe det lyder skægt.  Ja men nu må vi se hvad den siger med det blodsukker, måske havde din test været det samme hvis du ikke havde spist æble??? det ved man jo ikke!

Måske kunne du få en kvalmestillende pille om morgenen inden GKbelastningen? Ved godt det var idag, men hvis du skal af sted igen.. Jeg skal også til det, men sandsynligvis først efter nytår -hvis jeg stadig har kvalme der (eller har kvalme igen) vil jeg forsøge mig med sådan en pille, har nemlig fået dem af lægen.. Nåh, det var lidt et sidespring, men håber ikke knækbrødet har haft betydning

Anmeld

5. oktober 2010

Findusinde

mullesmith2 skriver:

Haha!! Jeg mente ski da på tom mave!! Hehe hvad kroppen er fuld af flyder munden over med??

Anmeld

7. oktober 2010

mullesmith2

Findusinde skriver:

Haha!! Jeg mente ski da på tom mave!! Hehe hvad kroppen er fuld af flyder munden over med??

Hehe jeg syntes ellers det andet løde bedre hehe på tynd mave  Har heldigvis ikke fået nogen opringning fra sygehuset, så jeg fejler jo nok ikke noget, det er skisme dejligt.

Anmeld

7. oktober 2010

henh01

Hvornår burde du få svar? Jeg skulle selv ringe til lægen, allerede dagen efter for at få svar.

Anmeld

7. oktober 2010

Alína Hólm

få piller hos lægen det gjorde jeg. og kastede ikke mere op *

Anmeld

7. oktober 2010

mullesmith2

henh01 skriver:

Hvornår burde du få svar? Jeg skulle selv ringe til lægen, allerede dagen efter for at få svar.

Jeg får svar hvis der er noget i vejen. Det er fordi jeg er indkaldt igennem sygehuset, det er ikke lægen der har indtillet mig til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.