Kommer jo ikke igennem det lort....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

mullesmith2

Åh gud altså, det er ikke så længe siden jeg skrev om glukosebelastning jeg skulle til men som jeg måtte ringe afbud på om morgenen simpelthen pga. opkast og kvalme, var nød til at spise noget. Har nu en ny tid i morgen og jeg har stadig den samme opkast og kvalme som sidst, Hvad hulen gør man for at kunne gennemføre det når man ikke kan lade være med at kaste op om morgenen?? Der må da være andre muligheder? Ringer lige og spørger min læge idag om man evt. kan komme derhen og få målt blodsukker her de sidste uger af graviditeten måske, for jeg ved bare med sikkerhed jeg ikke kan komme igennem den sukkerbealstning og jeg ved godt man bare skal tage sig sammen og tænke på børnene i maven, det er desværre bare ik liiige så nemt som det lyder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

mor_sabina

Puha kan ikke sætte mig ind i hvordan det må være med opkast Men kan sige dig at det slet ikke smager så grimt som man frygter hvis det kan hjælpe?

Held og lykke, håber i finder en god løsning

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

Åhhh jeg kan huske det....

Jeg måtte tage mig helt sammen ved at trækkei de HELT små nakkehår. Jeg besluttede mig for at jeg ville gennemføre den forbandede test koste hvad det koste ville - guuud hvor havde jeg det skidt da jeg kom op på sygehuset... skålede med sygeplejersken og ned kom det - puhhhh.

Men det gik, det blev nede, trods morgenkvalme og det hele. meeeen hvor var den snickers jeg kværnede bagefter bare super lækker..... og den sandwich jeg havde smurt var endnu bedre for i guder hvor var jeg sulten....

Håber du finder en vej søde....

Anmeld

4. oktober 2010

mullesmith2

mor_sabina skriver:

Puha kan ikke sætte mig ind i hvordan det må være med opkast Men kan sige dig at det slet ikke smager så grimt som man frygter hvis det kan hjælpe?

Held og lykke, håber i finder en god løsning

Jo det smager ganske simpelthen klamt og er ikke til at synke, og slet ikke med meget kvalme og tom mave. Fik lavet en i uge 18 også og der havde jeg heldigvis lige afsluttet kvalmen så det var lidt nemmere at komme igennem. Men nu er det startet op det hele igen her i slutningen.

Anmeld

4. oktober 2010

mullesmith2

noname skriver:

Åhhh jeg kan huske det....

Jeg måtte tage mig helt sammen ved at trækkei de HELT små nakkehår. Jeg besluttede mig for at jeg ville gennemføre den forbandede test koste hvad det koste ville - guuud hvor havde jeg det skidt da jeg kom op på sygehuset... skålede med sygeplejersken og ned kom det - puhhhh.

Men det gik, det blev nede, trods morgenkvalme og det hele. meeeen hvor var den snickers jeg kværnede bagefter bare super lækker..... og den sandwich jeg havde smurt var endnu bedre for i guder hvor var jeg sulten....

Håber du finder en vej søde....

Jeg ville ønske jeg bare kunne tage det i et huk og ned med det, men det kan jeg ikke engang uden kvalme som første gang jeg var til den test i uge 18. Det tog mig et kvarter at får lortet ned og jeg syntes direkte det var forfærdeligt.

Jeg plejer nu ikke være pylleret på den her måde, og det virker jo såå nemt bare at lade være med at spise noget fra midnat og så drikke sukkervand og vente to timer og så en blodprøve og så hjem... Men det er det virkelig ikke. Jeg kan bare ikke gøre det med den her kvalme der er vendt tilbage med tilhørende opkast om morgenen  Hvad gør man så i stedet for??

Anmeld

4. oktober 2010

mor_sabina

mullesmith2 skriver:

Jo det smager ganske simpelthen klamt og er ikke til at synke, og slet ikke med meget kvalme og tom mave. Fik lavet en i uge 18 også og der havde jeg heldigvis lige afsluttet kvalmen så det var lidt nemmere at komme igennem. Men nu er det startet op det hele igen her i slutningen.

Øv så håber jeg lægen har en nødplan

Og god bedring med kvalmen

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

Jeg ville ønske jeg bare kunne tage det i et huk og ned med det, men det kan jeg ikke engang uden kvalme som første gang jeg var til den test i uge 18. Det tog mig et kvarter at får lortet ned og jeg syntes direkte det var forfærdeligt.

Jeg plejer nu ikke være pylleret på den her måde, og det virker jo såå nemt bare at lade være med at spise noget fra midnat og så drikke sukkervand og vente to timer og så en blodprøve og så hjem... Men det er det virkelig ikke. Jeg kan bare ikke gøre det med den her kvalme der er vendt tilbage med tilhørende opkast om morgenen  Hvad gør man så i stedet for??

Aner det ikke, er det pine død nødvendigt du får testen lavet igen???

Anmeld

4. oktober 2010

Gyllibik

Jeg kan sagtens forstå du frygter det, og ved udmærket hvor ubehageligt det er. Men se på det således, du har været igennem det før, og du kan igen Jeg tror på dig-

Heller lidt større slurk end de helt små, for det skal jo ned.

Pøj pøj  med det.

Anmeld

4. oktober 2010

mullesmith2

noname skriver:

Aner det ikke, er det pine død nødvendigt du får testen lavet igen???

Det må åbenbart være ret nødvendigt eftersom jeg har fået en ny tid, jeg har dog ikke noget sukker i urinen, men har hørt at man godt kan have noget på vej alligevel! Men det er jo rart nok også at få det hele tjekket også fordi min mor har sukkersyge og det er jo arveligt det skidt, men der må da bare være andre muligheder for at tjekke det!!

Anmeld

4. oktober 2010

mullesmith2

Gyllibik skriver:

Jeg kan sagtens forstå du frygter det, og ved udmærket hvor ubehageligt det er. Men se på det således, du har været igennem det før, og du kan igen Jeg tror på dig-

Heller lidt større slurk end de helt små, for det skal jo ned.

Pøj pøj  med det.

Ja gid det var så let...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.