Kommer jo ikke igennem det lort....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Gyllibik

mullesmith2 skriver:

Ja gid det var så let...

Ved bestemt godt, at det ikke er nemt. Jeg kunne ikke klare den føste gang, og anden var jeg lige ved at opgive men kom igennem det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

Det må åbenbart være ret nødvendigt eftersom jeg har fået en ny tid, jeg har dog ikke noget sukker i urinen, men har hørt at man godt kan have noget på vej alligevel! Men det er jo rart nok også at få det hele tjekket også fordi min mor har sukkersyge og det er jo arveligt det skidt, men der må da bare være andre muligheder for at tjekke det!!

så tror jeg ikke der er nogen anden løsning end den hårde metode... som Gyllibik skriver hellere store slurke end små - ned det skal det... klamt - ja... men for din og drengenes skyld...

som toget i Dumbo tegnefilmen siger: jeg ved jeg ka, jeg ved jeg ka, jeg ved jeg ka..... når du så er kommet op over bjergtoppen så kan du skråle JEG VIST JEG KU, JEG VIST JEG KU, JEG VIST JEG KU!!!

Anmeld

4. oktober 2010

mullesmith2

Gyllibik skriver:

Ved bestemt godt, at det ikke er nemt. Jeg kunne ikke klare den føste gang, og anden var jeg lige ved at opgive men kom igennem det.

ok, jeg kom så igennem det første gang men anden og sikkert også 3. forsøg imorgen må opgives pga. opkast og kvalme....

Anmeld

4. oktober 2010

mullesmith2

noname skriver:

så tror jeg ikke der er nogen anden løsning end den hårde metode... som Gyllibik skriver hellere store slurke end små - ned det skal det... klamt - ja... men for din og drengenes skyld...

som toget i Dumbo tegnefilmen siger: jeg ved jeg ka, jeg ved jeg ka, jeg ved jeg ka..... når du så er kommet op over bjergtoppen så kan du skråle JEG VIST JEG KU, JEG VIST JEG KU, JEG VIST JEG KU!!!

Det duer bare ikke  det er også nemt nok at skrive men kan bare ikke gøre det irl. Jeg vil også meget gerne gøre det for mine drenge, men Mor her kaster altså det hele op igen hvis det overhovedet kommer så langt. Lægen må måle mit blodsukker her de sidste uger så. Jeg vil jo ikke lade være med at gør det hvis jeg i virkeligheden godt kunne tage mig sammen og få det gjort, men det er bare desværre ikke pyller når jeg skriver det, det er fordi jeg ikke kan komme igennem sådan en test og så gerne ville vide om der kunne være andre der har fået en anden mulighed??

Anmeld

4. oktober 2010

mullesmith2

Kan man evt. ikke spise et måltid mad sent i aften sådan kvart i 12 måske og så håbe på det har en dæmpende virkning på kvalmen/opkast i morgen tidlig? Der står jo godt nok man skal spise normalt dagen før testen, men et eller andet skal jeg sku prøve for at komme igennem... det var nok nemmere at gennemføre hvis man ikke var gravid vil jeg tro.

Anmeld

4. oktober 2010

<3

noname skriver:

Åhhh jeg kan huske det....

Jeg måtte tage mig helt sammen ved at trækkei de HELT små nakkehår. Jeg besluttede mig for at jeg ville gennemføre den forbandede test koste hvad det koste ville - guuud hvor havde jeg det skidt da jeg kom op på sygehuset... skålede med sygeplejersken og ned kom det - puhhhh.

Men det gik, det blev nede, trods morgenkvalme og det hele. meeeen hvor var den snickers jeg kværnede bagefter bare super lækker..... og den sandwich jeg havde smurt var endnu bedre for i guder hvor var jeg sulten....

Håber du finder en vej søde....

Jep!!! Det var også ren viljestyrke her der gjorde jeg kom igennem.

Anmeld

4. oktober 2010

MoarTil4

Det må åbenbart være ret nødvendigt eftersom jeg har fået en ny tid, jeg har dog ikke noget sukker i urinen, men har hørt at man godt kan have noget på vej alligevel! Men det er jo rart nok også at få det hele tjekket også fordi min mor har sukkersyge og det er jo arveligt det skidt, men der må da bare være andre muligheder for at tjekke det!!

prøv om du kan få taget nogle langstidsblodprøver på dit blodsukker  - hvis man får målt det løbende kan det også afsløre om dit sukker løbende stiger.

glukosebelastning er ikke så rart at få lavet uanset hvad. Og kvalme gør det da ikke bedre....

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

Kan man evt. ikke spise et måltid mad sent i aften sådan kvart i 12 måske og så håbe på det har en dæmpende virkning på kvalmen/opkast i morgen tidlig? Der står jo godt nok man skal spise normalt dagen før testen, men et eller andet skal jeg sku prøve for at komme igennem... det var nok nemmere at gennemføre hvis man ikke var gravid vil jeg tro.

jow det tror jeg da bestemt du kan, du skal jo først faste fra kl 24 og ikke fra kl 20... så spis du bare alt det du kan få ned, så håber vi det måske hjælper

Anmeld

4. oktober 2010

mullesmith2

noname skriver:

jow det tror jeg da bestemt du kan, du skal jo først faste fra kl 24 og ikke fra kl 20... så spis du bare alt det du kan få ned, så håber vi det måske hjælper

Det bliver så min taktik, håber også det hjælper da

Anmeld

5. oktober 2010

mullesmith2

Yes det er overstået nu.... Jeg spiste dog en skive knækbrød i morges inden testen, ellers havde jeg bare ikke kunne gøre det, sagde så ikke noget om det derude. Nu må vi bare se hvad testen siger... drak det meget hurtigt den her gang, faktisk bare i en mundsfuld nærmest. Men jeg havde slet ikke kunne gøre det på tom mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.