Men hvilken cola ? :p (nu med afstemning :))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Valle81

her hjemme drikker vi light når der en gang i mellem er sodavand på bordet. Det er lige eget for osom det er cocacola eller remas eller spars billige. Læste et sted at man kalorie mæssigt kan drikke 45 l light for hver 1 liter alm cola man drikker

Det er rigtigt - men light er fyldt med aspartam som man siger ødelægger nyrerne.

Så elle belle:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

BabyStella!

Zafir skriver:

Inspireret af tråd vedr. cola afhængighed...

HVAD For en cola drikker I så?

Begrund gerne

Jeg drikker selv KUN Coca cola og full leddet om man så må sige. - Med bly og det hele... Ikke noget light her. Hvis jeg ikke kan få COCA COLA, så drikker jeg dansk vand med citrus eller alm vand.

(Glemte lige afstemningen, Så jeg starter lige forfra...)

Drikker slet ikke Cola - ADDHH!  Så hellere Fanta eller 7up

Anmeld

4. oktober 2010

Lise

Mangler muligheden "Drikker ikke det sprøjt"

(Når jeg en sjælden gang imellem har tømmermænd er det Coca Cola LIGHT - for Guds skyld hverken Zero eller sukker-cola!)

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

Her drikkes der Coca Cola Zero....

Men har faktisk skiftet cola mange gange (det er i perioder jeg drikker de forskellige).

Først var det Coca Cola Light, så Pepsi Max, så Coca Cola (almindelig), så Coca Cola Zero.... så man kan vist godt sige jeg har drukket lidt af hvert.

Anmeld

4. oktober 2010

Corn

Zafir skriver:

Gyyys... Gad vide hvordan resten af hans krop så ser ud inden i?!...

Der hvor jeg arbejdede tidligere brugte vi cola (sukkerholdig) til at fjerne rust med og jeg drikker det stadig

Og iøvrigt, så kan man sagtens ætse tænderne væk med light produkter... Det er ikke sukkerens skyld, men derimod syren

OG jeg drikker det stadig

Anmeld

4. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Macaab skriver:

Der hvor jeg arbejdede tidligere brugte vi cola (sukkerholdig) til at fjerne rust med og jeg drikker det stadig

Og iøvrigt, så kan man sagtens ætse tænderne væk med light produkter... Det er ikke sukkerens skyld, men derimod syren

OG jeg drikker det stadig

Jamen, jeg ved godt at det er syren der ødelægger tænderne. Sukker gør dig fed og øger risikoen for diabetes2... Men syren gør også en masse skidt ved knogler osv... For ikke at tale om din mave. - Men ja, som du skriver: Jeg drikker det også stadig Bare ikke helt så meget som før

Anmeld

4. oktober 2010

Silas&Mille

Bryder mig slet ikke om Cola/Pepsi med sukker i.
Kan ikke lige andre mærker end Cola/Pepsi.

Når jeg endelig drikker en cola er det for det meste Cola Zero da den smager af mest, men er den ikke i sortimentet tgaer jeg en Pepsi Max eller Cola light

Anmeld

5. oktober 2010

JustAnotherName

Alt muligt COLA LIGHT

Anmeld

5. oktober 2010

Muffinmus

Drikker mest zero pga energi tallene, men kan bedst lide den helt rigtige coca cola, pepsi dur, men smager en del af sukker synes jeg.

Anmeld

5. oktober 2010

LotteGabriella

Helt klart Coca Cola Zero. den smager bedst, er ikke lige så sød som den alm. cola og ikke lige så kedelig som light

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.