Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jibbe skriver: Hmm efter den første colatråd kørte jeg på tanken efter Coca Cola... den helt rigtige med masser af sukker...
Hmm efter den første colatråd kørte jeg på tanken efter Coca Cola... den helt rigtige med masser af sukker...
Ej føler mig enormt skyldig nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Har intet cola og ingen tank i nærheden der er åben piiiiiv...
Har intet cola og ingen tank i nærheden der er åben piiiiiv...
Carina1977 skriver: Ej føler mig enormt skyldig nu
Jibbe skriver: Haha jeg havde nok hentet det alligevel... havde en overtræt baby som lige skulle falde ned med en køretur Vi nåede ikke engang halvvejs ned på tanken før han var gået kold.
Haha jeg havde nok hentet det alligevel... havde en overtræt baby som lige skulle falde ned med en køretur Vi nåede ikke engang halvvejs ned på tanken før han var gået kold.
Åhh det var godt....dur jo ikke hvis jeg giver dig sukkerchok, vel *griner*
hehe en tur i bilen hjælper altid på de kære små
Carina1977 skriver: Åhh det var godt....dur jo ikke hvis jeg giver dig sukkerchok, vel *griner* hehe en tur i bilen hjælper altid på de kære små
Nu drikker jeg sjældent Cola, men hvis jeg gør så skal det helst være Light eller Zero
Her drikkes der kun Pepsi max, og til nød, Zero!
Men Cola Light og de andre light produkter kan jeg ikke lide...
Jeg har stemt blankt nare fordi jeg drikker alt cola og ikke kun pepsi eller coca cola, men bare alle slagt cola dog light i de fleste tilfælde.
drikker ikke meget cola,men når jeg gør, så SKAL det være med sukker - hader lightprodukter og kan ikke klare den klamme eftersmag de sødestoffer gir
og så har jeg stemt pepsi, for det kan jeg bedst li
heise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128