Men hvilken cola ? :p (nu med afstemning :))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LenaJohansen skriver:

Når jeg skal drikke cola er det Zero jeg vælger. For alm coca cola er for fed syntes jeg.. Og så holder jeg mig generelt fra den alm, pga min morbror, han drikker mindst 3 liter hver dag, og han har snart ingen tænder tilbage i munden pga det... Så derfor ZERO 

Gyyys... Gad vide hvordan resten af hans krop så ser ud inden i?!...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

LenaJohansen

Zafir skriver:

Gyyys... Gad vide hvordan resten af hans krop så ser ud inden i?!...

Ja det kan man så undre sig gevaldig over... puuuuuha siger jeg bare

Anmeld

3. oktober 2010

Vidunderligeunger

coca cola - med masser af sukker  

og KUN på dåse, så smager de bedst

Anmeld

3. oktober 2010

Jibbe

Hmm efter den første colatråd kørte jeg på tanken efter Coca Cola... den helt rigtige med masser af sukker...

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

BlyViol skriver:

coca cola - med masser af sukker  

og KUN på dåse, så smager de bedst

Uhm... Ja der er ikke noget som dåsecola. men jeg drikker dog ikke KUN dåsecola, men NYDER det, når jeg har en dåsecola nam nam

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Jibbe skriver:

Hmm efter den første colatråd kørte jeg på tanken efter Coca Cola... den helt rigtige med masser af sukker...

Har intet cola og ingen tank i nærheden der er åben piiiiiv...

Anmeld

3. oktober 2010

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

Uhm... Ja der er ikke noget som dåsecola. men jeg drikker dog ikke KUN dåsecola, men NYDER det, når jeg har en dåsecola nam nam

synes bare de er dyre.. det er jo billigere at købe en 6'er i tuborg, end en 6'er coca cola

Anmeld

3. oktober 2010

Bellinda89

STOR fan er Coca Cola

Anmeld

3. oktober 2010

mariamiss6

Coca cola, full on.....

Men også nogle af kopierne, men kun dem der er tættest på... Kan for eksempel slet ikke klare haribos brune sukkervandklister.....

Anmeld

3. oktober 2010

SussieThyssen

Zafir skriver:

Inspireret af tråd vedr. cola afhængighed...

HVAD For en cola drikker I så?

Begrund gerne

Jeg drikker selv KUN Coca cola og full leddet om man så må sige. - Med bly og det hele... Ikke noget light her. Hvis jeg ikke kan få COCA COLA, så drikker jeg dansk vand med citrus eller alm vand.

(Glemte lige afstemningen, Så jeg starter lige forfra...)

Ren Coca cola til mig tak...hvis jeg endelig indtager cola, hvilket jeg kun gør et par gange om året, hvis jeg får lidt med maven. For det er jo en sukkerbombe og ikke spor sundt for en diabetiker.
Men jeg drikker kun den på dåse eller glasflaske, for jeg kan ikke udstå smagen af den når den har været i plastik...bvadr! 
Og ellers så drikker jeg litervis af te og vand, Nesskaffe og engang imellem helt almindelig danskvand.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.