på sygehuset tilslutter jeg mig de andre 
herhjemme prøvede jeg at vende situationen lidt:
Jeg fødte i aug. en dreng min kæreste mødte jeg i ca uge 20 af gravi. han er med til fødsel og agere far i omsorg og økonomi.
barnets far har en anden kæreste og så milas første gang da han var 3 uger gammel, om hun havde været med havde jeg nok ikke bifaldet MEN jeg kan afgøre og dømme fordi jeg er barnets mor men tænk at være i hans sko ( jo jo han fandt sig en anden og forlod sin gravide kæreste) men han er på sidelinien og skal acceptere at hans barn lever med en anden mand som : var med til skanninger, fødsel, og som trøster når Milas er ked af det osv..
Milas far for ikke lov til at se ham igen før vi har været i amtet nu da han vil have første ret i at se ham bla. smser som " tænk havde du været samarbejdsvillig-så kunne jeg se min søn når jeg kørte forbi om 10 min".."når jeg kommer næste gang vil jeg gerne have 40 min med ham selv"..."Karsten betyder intet, jeg skal nok få et tæt forhold til min søn"... MEN nej vi ( mig og manden) er IKKE interesseret i en fyr bare skal dumpe forbi som passer ved behov og styre tingende og slet ikke med udsigt til at havne i slåskampe om Milas´liv...
og hvergang der har været den sms krig fra ham kan jeg hyle øjnene ud af mig selv pga tanken om hvad venter i amtet-retten og da jeg havde fat i en advokat er svaret : han kan og må fordi han er far...
det røg lidt af sidesporet men pointen er vel
jeg mødte karsten i april 10´og maj boede vi sammen så vi havde ikke kendt hinanden mere end 1 mdr og milas far havde intet at sige
jeg kan vælge om hans nye kæreste skal se milas før der kommer samvær ( men tænk nu at de føler det samme for hinanden som K og jeg og de har ikke kendt hinanden længe) her har Milas far intet at sige og jeg vælger igen at en anden mand JEG selv ikke havde kendt længe blev lukket ind
og i sidste ende : hvad er barnets bedste ikke dit eller hans og kan du redegøre det for de handlinger du gør og vælger fra ???
som den nye børnelov er er der nemlig tvunget samarbejde, og havner det i retten om evt. bopæls sag engang så tæller handlinger mv fra barnets fødsel altså.
håber det gav mening og stort
til dig og held og lykke med det forstående
Anmeld