den nye kæreste med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

B&J

Anonym skriver:

ja ikk, dvs hun faktisk betyder meget mere end hans nyfødte barn.

jeg er bare i tvivl om det senere hen vil gå udover mig, hvis vi ender i retsag osv om samvær. altså om han kan bruge det mod mig? at jeg ikke vil han kom derop når hun er med?

Ej det kan han ikke det er ikke sådan en lille ny skal starte sit liv.. og den kan han ikke bruge " jeg vil ikke se mit barn hvis min kæreste ikke må komme med" nej nej den holder ikke overhovede og de kender jo knap nok hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Meliora

Anonym skriver:

ja ikk, dvs hun faktisk betyder meget mere end hans nyfødte barn.

jeg er bare i tvivl om det senere hen vil gå udover mig, hvis vi ender i retsag osv om samvær. altså om han kan bruge det mod mig? at jeg ikke vil han kom derop når hun er med?

nej da. Det er da en privat sag at få besøg når man ligger på hospitalet. Man får jo heller ikke naboer og kollegaer på besøg på fødegangen, der er det sgu forbeholdt de allernærmeste, og det er altså IKKE en fremmed kvinde din eks lige har mødt. Den må han sgu klare selv.

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

er virkelig glad for at høre jeres mening om det, og at det er den samme holdning som jeg har..

for det virkelig noget der køre rundt i mit hovede og er faktisk tude færdig over det....(skyldes måske pga graviditeten)

det skal lige siges at han ikke skred fra mig men jeg gik fra ham, så det ikke pga jeg er jaloux eller noget over han har en ny, tværdimod..

det irritere mig bare meget han ikke kan se, hun ikke har noget at gøre oppe på sygehuset 1 gang han skal se sit barn.. men dvs sige han først vil se sit barn når jeg er hjemme igen, men stadig med sin nye kæreste...for mig virker det som om han ikke må være alene i samme rum som mig for hende...

Anmeld

3. oktober 2010

Amso

hvem ved, det kan være det er hende der er jaloux ja.. Og de første gange han skulle hjem og se sit nyfødte barn hos dig, ville jeg også fortælle ham, at hun ikke har nogen grund til at skal blandes ind i jeres barns opvækst allerede... Så ville det da være rart med lidt far-mor og barn kvalitetstid. Og dette ville retten også gdot kunne følge dig i med sådan et lille spæd.. Så det skal du heller ikke være nervøs overfor..

Men mega ærgelig og frustrerende situation at stå i for dig. Deter ikke ligefrem det du har brug for op til fødselen.

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

Amso skriver:

hvem ved, det kan være det er hende der er jaloux ja.. Og de første gange han skulle hjem og se sit nyfødte barn hos dig, ville jeg også fortælle ham, at hun ikke har nogen grund til at skal blandes ind i jeres barns opvækst allerede... Så ville det da være rart med lidt far-mor og barn kvalitetstid. Og dette ville retten også gdot kunne følge dig i med sådan et lille spæd.. Så det skal du heller ikke være nervøs overfor..

Men mega ærgelig og frustrerende situation at stå i for dig. Deter ikke ligefrem det du har brug for op til fødselen.

ville også meget gerne sige sådan, men er bare så bange for han kan bruge det mod mig

jeg har heller ikke selv set ham i ca 2 mdr, og kommer heller ikke til at se ham før barnet er født, så synes det rigtig mærkeligt første gang han skal se sit barn at der skal sidde en faktisk fremmede kvinde i mit hjem også..

jeg er klar over jeg skal møde hende før eller siden, men helt ærligt ikke første eller anden gang han skal se bebs

Anmeld

3. oktober 2010

Amso

Anonym skriver:

ville også meget gerne sige sådan, men er bare så bange for han kan bruge det mod mig

jeg har heller ikke selv set ham i ca 2 mdr, og kommer heller ikke til at se ham før barnet er født, så synes det rigtig mærkeligt første gang han skal se sit barn at der skal sidde en faktisk fremmede kvinde i mit hjem også..

jeg er klar over jeg skal møde hende før eller siden, men helt ærligt ikke første eller anden gang han skal se bebs

hvis du er meget usikker på hvor vidt han vil bruge det imod dig, kan du ringe til en sagsbehandler i kommunen og spørge om dine rettigheder nu du snart har en nyfødt baby.? Og forklare problemet for dem? så har du et svar du kan forholde dig helt og holdent til. ?? Så er du på forkant..

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

Amso skriver:

hvis du er meget usikker på hvor vidt han vil bruge det imod dig, kan du ringe til en sagsbehandler i kommunen og spørge om dine rettigheder nu du snart har en nyfødt baby.? Og forklare problemet for dem? så har du et svar du kan forholde dig helt og holdent til. ?? Så er du på forkant..

er det ikke statsforvaltningen jeg skal ha fat i så?

Anmeld

3. oktober 2010

Amso

Anonym skriver:

er det ikke statsforvaltningen jeg skal ha fat i så?

jo det kan godt være..  HAr aldrig selv haft brug for at ringe sådanne et sted, så kludrer lidt rundt i de forskellige afdelinger.. sorry...  Er også ved at være halv træt.. hehe

Anmeld

3. oktober 2010

Pikku Myy

Jeg vil give alle de andre ret i at du ikke er urimelig, men hvad med at foreslå at han må have en anden person med. Fx den kommende farmor, hans søster eller måske en fælles ven... Så behøver du hvertfald ikke have dårlig samvittighed, hvis det drejer sig om at han måske har det lidt svært ved at skulle komme alene ind i en usikker situation...

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

pokulati skriver:

Jeg vil give alle de andre ret i at du ikke er urimelig, men hvad med at foreslå at han må have en anden person med. Fx den kommende farmor, hans søster eller måske en fælles ven... Så behøver du hvertfald ikke have dårlig samvittighed, hvis det drejer sig om at han måske har det lidt svært ved at skulle komme alene ind i en usikker situation...

jeg har forslået hans far, bror osv.. har sagt alt FAMILIE er velkommen... men ikke andre. men det ikke nok åbenbart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.