den nye kæreste med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Anonym trådstarter

mig og faren gik fra hinanden da jeg var ca 3 mdr henne.

jeg har nu ca 5 uger til min termin.

og har ikke snakket med faren i en mdr's tid, bortset fra idag. hvor han siger, han vil ha sin nye kæreste med op på sygehuset første gang han skal se sit barn, hvilket jeg slet ikke kan forholde mig til, jeg har ikke engang selv mødt kvinden, skal jeg så møde hende første gang når jeg ligger og har født? jeg sagde det ville jeg ikke ha, men at han er velkommen til at komme op og se sit barn lige når bebs er født. men han vil ikke uden hende. de har ca været sammen max 2 mdr.

er jeg forkert på den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

B&J

Anonym skriver:

og har ikke snakket med faren i en mdr's tid, bortset fra idag. hvor han siger, han vil ha sin nye kæreste med op på sygehuset første gang han skal se sit barn, hvilket jeg slet ikke kan forholde mig til, jeg har ikke engang selv mødt kvinden, skal jeg så møde hende første gang når jeg ligger og har født? jeg sagde det ville jeg ikke ha, men at han er velkommen til at komme op og se sit barn lige når bebs er født. men han vil ikke uden hende. de har ca været sammen max 2 mdr.

er jeg forkert på den?

Over hovede ikke jeg ville heller ikke syntes det er fedt af hans nye kæreste skulle med og når de kun har været sammen i 2mdr hun har slet slet ingen ting af skulle der så må han jo desværre blive væk hvis han ikke kan sætte sit barn højre ind sin nye kæreste

Mega krammer her fra

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

nej, du er bestemt ikke forkert på den! Hun er ikke velkommen! Du kan evt. forklare problemet for personalet på hospitalet og så vil de sørge for at der ikke kommer nogen uvedkommende på besøg

Synes det er tarveligt af ham at han ikke vil komme på besøg uden hende, men så må han jo bare vente med at se sit barn!

Du skal IKKE bøje dig! Hvis du ikke vil have hende der, skal hun IKKE med! SLUT

Knus Caroline

Anmeld

3. oktober 2010

Mutti2B

Anonym skriver:

er jeg forkert på den?

Du er ikke forkert på den. Hun har efter min mening intet at gøre der!

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

er jeg forkert på den?

Nej, da. Du er absolut ikke forkert på den. Hvis han vil se sit barn, må det blive alene. Vælger han så ikke at ville komme, er det hans sag. Du har brug for ro efter sådan en hård omgang en fødsel nu engang er

Anmeld

3. oktober 2010

Amso

Jeg ville heller ikke bryde mig om at hun kom med første gang han skal se sit barn.. hvis ikke han kan accepterer det, må han desværre blive hjemme. Du er slet ikke gal på den. Det må da også være mærkeligt for hende den nye at skulle se sin "nye" kærestes nyfødte barn allerede efter 2 mdr, på sygehuset. Spørgsmålet er om han overhovedet har spurgt hende. JEg ville pesoligt takke nej tak hvis jeg var den nye i forholdet.

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Over hovede ikke jeg ville heller ikke syntes det er fedt af hans nye kæreste skulle med og når de kun har været sammen i 2mdr hun har slet slet ingen ting af skulle der så må han jo desværre blive væk hvis han ikke kan sætte sit barn højre ind sin nye kæreste

Mega krammer her fra

ja ikk, dvs hun faktisk betyder meget mere end hans nyfødte barn.

jeg er bare i tvivl om det senere hen vil gå udover mig, hvis vi ender i retsag osv om samvær. altså om han kan bruge det mod mig? at jeg ikke vil han kom derop når hun er med?

Anmeld

3. oktober 2010

Ann.

Hold da op 

Du er slet slet ikke forkert på den! Hun har da intet at gøre der! Hvis ikke han kan komme uden hende - så synes jeg han skal holde sig væk. Du har bestemt ret til at sige, at du ikke vil have at hun kommer derop. 

Tror du har andre ting at forholde dig til end hans nye kæreste!

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

nej, du er bestemt ikke forkert på den! Hun er ikke velkommen! Du kan evt. forklare problemet for personalet på hospitalet og så vil de sørge for at der ikke kommer nogen uvedkommende på besøg

Synes det er tarveligt af ham at han ikke vil komme på besøg uden hende, men så må han jo bare vente med at se sit barn!

Du skal IKKE bøje dig! Hvis du ikke vil have hende der, skal hun IKKE med! SLUT

Knus Caroline

Nemlig hun skal ikke komme

Anmeld

3. oktober 2010

Amso

Anonym skriver:

ja ikk, dvs hun faktisk betyder meget mere end hans nyfødte barn.

jeg er bare i tvivl om det senere hen vil gå udover mig, hvis vi ender i retsag osv om samvær. altså om han kan bruge det mod mig? at jeg ikke vil han kom derop når hun er med?

det skader dig ikke i en retssag.. De er trods alt menneskelige dem der sidder og dømmer og ordner sådanne ting.. Og er 100 på at de godt kan følge dig, det skal du ikke være nervøs over. !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.