Tryghedsscanning... Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Bruus

betiinsen skriver:

selvom lægen ikke ville give mig en scanning ( hvilket jeg heller ikke havde regnet med) valgte jeg selv i uge 8 at få en tryghedsscanning som jeg betalte 700 kr for. det er også meget for mig for er på su.

Det viste sig så at fosteret ikke var vokset i 2-3 uger, og jeg skal idag havde det fjernet. Selvom det er det hårdeste længe, er jeg stadig glad for jeg ved det nu og ikke først om en måned til NF scanning.

Åh nej søde Det er jeg da rigtig ked af at høre!! Håber du kommer gennem dagen på den bedst mulige måde

Men ja, der kan man bare se. Man kan også være rigtig godt tjent med den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

altså, hvis du virkelig har det skidt og er nervøs.... jamen så scanner de dig også gerne...

ellers må du pænt vente ;0) eller betale...

Anmeld

4. oktober 2010

Nanastep

Jeg fik en scanning, for vi vidste ikke helt hvor langt jeg var henne pga min underlige mens jeg havde haft som både kunne ha været mens og pletblødning, så jeg fik en scanning - kan du også sagtens få, du skal bare være i tvivl ;P

hilsen Nana 16+5

Anmeld

4. oktober 2010

henh01

Kan huske da jeg fandt ud af at jeg var gravid (i marts mdr) da jeg var omkring 4-5 uger henne. Jeg syntes ventetiden var umenneskelig lang til NF, men ventede og betalte i stedet 500 kr for en kønsscanning i uge 17+ da jeg gerne ville have min datter med til en scanning hvor hun kunne se lillebror. Jeg er rigtig glad for mit valg og selvom man føler der er lang tid til uge 13 hvor NF ligger, så er det bare det hele værd, da man kan se meget mere. Da jeg ventede min datter for 6½ år siden fik man kun en scanning i uge 21. Prøv at spørg om det var længe at vente med at se sit lille vidunder Dengang var det ikke særlig udbredt med 3D og andre betalings scanninger.

Bliver sjovt at se om jeg falder under statistikken vedr. højre eller venstre håndede børn. Min datter (scanning 1 gang) er højre håndet, bliver sjovt at se om lillebror der er scannet 3 gange er venstre håndet

Anmeld

4. oktober 2010

Elvers

Jeg tog også en tidlig scanning i uge 9+0, men gav kun 600 kr. på skanningsklinik.dk, der ligger på Gl. Køge Landevej! Jeg kan kun anbefale det - det var den sødeste jordemoder, der scannede mig Og jeg har også bestilt tid derude til en kønsscanning her i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.