Hmm den cola

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

otlitrom

Jeg er rigtig glad for cola, men har holdt mig helt fra koffein fra kaffe, the og cola, nu da vi har været i behandling, da det ikke r en god combi. Igår fik jeg "grønt lys" igen, for alt med måde.. Så jeg har drukket 1 glas både idag og igår. Men føler ikke nogen sygelig trang Kaffe drikker jeg ikke, og the forbliver uden koffein

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Pixi

*Sofie* skriver:

Total afhængig desværre.

Samme her..
Men det er cola light - Kan simpelthen ikke sove hvis jeg bare drikker 1 glas alm coca cola, så kan jeg godt ligge hele natten og vende og dreje

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

LotteN skriver:

puha fy da føj

Jeg kan slet ikke forstå i kan holde det ud - eller for den sags skyld har samvittighed ti ldet...hehe

Hvis jeg drikkeret glas cola som det sidste der indtages inden jeg går i seng vågner jeg op om natten/morgenen og er bare SÅ tør  i min mund

Det gør jeg slet ikke....måske min mund har vænnet sig til det *griner*  jeg kan så slet ikke klare kaffe, og forstår slet ikke at der er nogen der kan li det

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

Carina1977 skriver:

Det gør jeg slet ikke....måske min mund har vænnet sig til det *griner*  jeg kan så slet ikke klare kaffe, og forstår slet ikke at der er nogen der kan li det

nej, et stas blvier jeg heler aldrig voksen nok tilat drikke - så kan jeg lidt nemmere få en kop te ned, hvis det nu skal være

Anmeld

3. oktober 2010

Bellinda89

Puha..!! Jeg er vidst osse det man kalder colaholiker :O Drikker 1 ½ L om dagen ihvertfald /: Ville egentlig meget gerne stoppe med det , men synes fandeme det er svært.. Så JA , jeg er stærk afhængie af denne dumme drikkelse..!!!

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er ikke så galt længere Og jeg skal så lige sige, at min husbond, har tabt 10 kg over sommeren, på at skifte cola ud med de der frygtelig syntetisk vand ting fra ALDI uden sukker i Jeg betragter dem som hans 'negotin plaster' i forhold til. Før drak han tæt på 2 liter om dagen. Nu drikker både han og jeg under 2 liter om UGEN Det kan jeg også godt mærke...

Så det kan sagtens betale sig at bekæmpe afhængigheden. Men jeg ELSKER Cola... og så ABSOLUT Colacola

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

Jeg er også en smule afhængig... skål

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

Zafir skriver:

Det er ikke så galt længere Og jeg skal så lige sige, at min husbond, har tabt 10 kg over sommeren, på at skifte cola ud med de der frygtelig syntetisk vand ting fra ALDI uden sukker i Jeg betragter dem som hans 'negotin plaster' i forhold til. Før drak han tæt på 2 liter om dagen. Nu drikker både han og jeg under 2 liter om UGEN Det kan jeg også godt mærke...

Så det kan sagtens betale sig at bekæmpe afhængigheden. Men jeg ELSKER Cola... og så ABSOLUT Colacola

så er det så mig der har et af de dumme spørgsmål i aften

Hvad er det fra aldi han drikker i stedet for ???

Anmeld

3. oktober 2010

Sujan

Zafir skriver:

Skulle til at besvare din anden tråd med hvilken cola men der står emnet er låst.. Hvorfor det???

Men ellers vil jeg ikke mene jeg er cola afhængig... Jeg kan godt lide cola men drikker måske en 1,5 l om ugen og nogle gange slet ikke... Men i nogle perioder skal jeg bare have cola... Men jo mere jeg drikker jo mere viæ jeg have.. Når jeg så bestemmer mig for ikke at drikke cola så jo længere der går uden jo mindre har jeg lyst til det

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteN skriver:

så er det så mig der har et af de dumme spørgsmål i aften

Hvad er det fra aldi han drikker i stedet for ???

Mimers brønd vand med smag...  De smager totalt afskyeligt, men han syntes de er lækre og alt der ikke er cola (eller fyldt med sukker) er fint. Desuden får han NOK væske nu...

Men han havde hovedpine i 1 måned, da han stoppede med at drikke cola og følte sig rigtig syg... Selvom han ikke lige så sammenhængen...

Dog er de lidt dyre, men altså - hellere det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.