Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LotteN skriver: jeg er ikke, men ahr desværr een kæreste der er lidt for meget... Han drikker let 1 1/2 liter cola om dagen og da gerne mere hvis det var..... jeg hader det
jeg er ikke, men ahr desværr een kæreste der er lidt for meget...
Han drikker let 1 1/2 liter cola om dagen og da gerne mere hvis det var..... jeg hader det
hellere det end øl *LOL*
Jeg vil slet ikke nævne, hvor meget jeg drikker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1977 skriver: hellere det end øl *LOL* Jeg vil slet ikke nævne, hvor meget jeg drikker
ja, det er rigtigt. sådan skal man selvfølgelig se på det - heller colaholiker end alkoholiker
Må jeg så lige høre - hvor meget indtager du om dagen ?????
Jeg ÆÆÆÆLSKER cola, og har drukket alt det Zero jeg kunne kratte til mig. Men så fandt jeg ud af at det kan være farligt for gravide at drikke cola light, og alm bliver jeg tyk af, sååå...
Men: Det er da NEGUS MAXIMUS...
LotteN skriver: ja, det er rigtigt. sådan skal man selvfølgelig se på det - heller colaholiker end alkoholiker Må jeg så lige høre - hvor meget indtager du om dagen ?????
nok omkring 1 liter
Jeg springer også ud af skabet nu som cola afhængig
Hej, mit navn er Anette og jeg er colaholiker
Bavianis skriver: Jeg ÆÆÆÆLSKER cola, og har drukket alt det Zero jeg kunne kratte til mig. Men så fandt jeg ud af at det kan være farligt for gravide at drikke cola light, og alm bliver jeg tyk af, sååå... Men: Det er da NEGUS MAXIMUS...
Jeg kan bedst lide cola light, så når jeg engang vil have et barn til, så bliver det også nul cola her så
BubbieBear skriver: Jeg springer også ud af skabet nu som cola afhængig Hej, mit navn er Anette og jeg er colaholiker
*lol* Hvem er din sponsor så? *griner*
Carina1977 skriver: nok omkring 1 liter
puha fy da føj
Jeg kan slet ikke forstå i kan holde det ud - eller for den sags skyld har samvittighed ti ldet...hehe
Hvis jeg drikkeret glas cola som det sidste der indtages inden jeg går i seng vågner jeg op om natten/morgenen og er bare SÅ tør i min mund
Carina1977 skriver: *lol* Hvem er din sponsor så? *griner*
Coca cola
ELSKER cola! - det er også en rar ting at drikke hvis man nu er lidt træt på jobbet osv virker hver gang. Så går der 5min så hænger man i gardinerne. hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128