Hmm den cola

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.346 visninger
33 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Carina1977

Sidder her og er løbet tør for cola, og tror i så ikke jeg er ved at gå i panik  Jeg skal have min cola nu!!!

Hmm måske jeg er en smule afhængig

Er jeg den eneste cola-afhængige herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Ina33

NEJ!!! Jeg er også i den grad cola afhængig.  Jeg drikker ét glas cola light hver aften når børnene er puttet, og den sidste halve time inden de sover, er jeg lige ved at gå ud af mit gode skind, fordi jeg BARE SKAL HAVE COLA NU!  Jeg drikker så heller ikke hverken kaffe eller the, så det må være derfor jeg er afhængig af cola. Heldigvis kan jeg godt holde mig til det ene glas...

Anmeld

3. oktober 2010

Mellepige

Jeg er ikke, men det er min kæreste!  Efter min mening er han lidt for afhæning! Han skal i hvert fald have sin cola hver dag, og nogen gange tror jeg han lyver lidt om hvor meget han har drukket .. Det er jo bare at prøve og skære lidt ned, men kender til det, at man BARE SKAL HA!

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

Carina1977 skriver:

Sidder her og er løbet tør for cola, og tror i så ikke jeg er ved at gå i panik  Jeg skal have min cola nu!!!

Hmm måske jeg er en smule afhængig

Er jeg den eneste cola-afhængige herinde?

Jeg er også en smule afhængig... 

Anmeld

3. oktober 2010

minbaby

Jeg har i mange år kunne kalde mig selv coloman.. Drak op i mod 2 liter cola om dagen.

Den første tår var til morgenmaden.

Da jeg så blev gravid, startede jeg ed 12 ugers kvalme og opastning. Det mest underlige var at jeg ikke kunne med smagen af cola. Den var lige pludselig blevet for sød og brusen generede i ganen og halsen.

Så min sidste tår cola fik jeg den 18. feb i år. Det gav trods graviditeten et minus på 4 kg på vægten.

Jeg har siden sippet til en cola et par gange, men nej kan stadig ikke li det.

Nu er jeg så spændt på om smagsløgene igen hungre efter en cola når først jeg har født.

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

Jeg drikker heller ikke hverken kaffe eller te. skar engang ned på mit cola-forbrug, sådan at jeg kun drak i weekenderne. Det resulterede bare i at jeg spiste for mange forbudte ting. nej så må mit cola light være bedre for kroppen....basta

Anmeld

3. oktober 2010

Low

Jeg er faxe holiker og det har jeg været lige siden jeg blev gravid og jeg drikker stadig meget faxe

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

minbaby skriver:

Jeg har i mange år kunne kalde mig selv coloman.. Drak op i mod 2 liter cola om dagen.

Den første tår var til morgenmaden.

Da jeg så blev gravid, startede jeg ed 12 ugers kvalme og opastning. Det mest underlige var at jeg ikke kunne med smagen af cola. Den var lige pludselig blevet for sød og brusen generede i ganen og halsen.

Så min sidste tår cola fik jeg den 18. feb i år. Det gav trods graviditeten et minus på 4 kg på vægten.

Jeg har siden sippet til en cola et par gange, men nej kan stadig ikke li det.

Nu er jeg så spændt på om smagsløgene igen hungre efter en cola når først jeg har født.

Ja det er spændende.....det må du lige melde tilbage på  

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

jeg er ikke, men ahr desværr een kæreste der er lidt for meget...

Han drikker let 1 1/2 liter cola om dagen og da gerne mere hvis det var..... jeg hader det

Anmeld

3. oktober 2010

*Sofie*

Total afhængig desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.