[citat][f][småt]Tessa85 skriver:[/småt][/f]
hejsa, vi træner med min datter hun er 1½år men ikk så'n at hun render uden ble. vi gør det om morgenen 30min. tid efter morgenmad hvor hun for bleen af og kommer på potte og så kommer hun på igen inden hun ska sove til middag og igen når hun vågner fra sin middagssøvn, og så løbende derefter, altså efter aftensmaden, og det gør vores dagpleje også, det er for at lære dem hvilken følelse de for når de ska tisse og så ved de hvornår de ska bruge potten, men de kloge hovder sir at et barn er ikk klar til at lære det før de er 2½-3år gamle da det først er der man lære at ha bare lidt kontrol og følelse med blæren.. men jeg mener nu godt man ka træne det med dem, jo før man træner jo hutigere lære de det jo også, og de behøver jo ikke sidde til de laver noget på potten, og når de så laver noget er det bare at rose dem også selvom det måske kun er en lille tissetår;)[/citat]
Må jeg spørge hvordan du mener det at bive renlig kan trænes.???..det er jo en modningsproces de skal igennem(fysiologisk)...og er de ikke modne til det, så kan du muligvis få dit barn ved et tilfælde til at tisse på en potte, men den følelse hun får ved det er jo ikke anderledes end hvis hun gjorde det i bleen...
Jeg troede faktisk at det med at pottetræne forsvandt sammen med den der med at børn skulle græde for at træne deres lunger...;)
Eva
Anmeld