Kan man tabe sig på fødderne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Maja88

Baagøe skriver:

Men ligefrem at gå en skostørrelse ned...

ja når man taber sig på akilledimsen bliver ens fod jo automatisk kortere faktisk hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Haha, sjovt spørgsmål, men det tror jeg faktisk godt at man kan!

Inden jeg blev gravid første gang, brugte jeg str. 37/lille 38 i sko - efter fødslen brugte jeg pludselig str. 36/lille 37. Undrede mig meget, og tænkte; fødder kan sgu da ikke blive mindre, hmm!

De sidste 5 år har jeg så brugt den str. sko, indtil min 2. graviditet, hvor jeg nu bruger str. 37/lille 38 igen. SÅ MYSTISK!

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Amso skriver:

det meget normalt at man kan rissikerer at skal købe nye sko efter størrer vægttab. Der sidder fedt rundt om foden også. Og når det handler om skostørrelser, er det nødvendigvis ikke meget man skal tabe før man kan mærke det på sine sko.

I længden bliver de ikke koretere, men smallere, og det kan godt resulterer i en mindre skostørrelse, da der så skal mere til at de strammer i siderne. Og tøerne kan blive tyndere, ergo kan man klemme sig ned i en måske spidsere sko end ellers.

Ja, det kan jeg så forstå. Har bare ikke selv oplevet det, de to gange jeg har tabt mig hhv. 15 og 18 kg.

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Maja88 skriver:

ja når man taber sig på akilledimsen bliver ens fod jo automatisk kortere faktisk hehe

Åbenbart ikke hos alle. Jeg har ikke oplevet det...

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Amso skriver:

det meget normalt at man kan rissikerer at skal købe nye sko efter størrer vægttab. Der sidder fedt rundt om foden også. Og når det handler om skostørrelser, er det nødvendigvis ikke meget man skal tabe før man kan mærke det på sine sko.

I længden bliver de ikke koretere, men smallere, og det kan godt resulterer i en mindre skostørrelse, da der så skal mere til at de strammer i siderne. Og tøerne kan blive tyndere, ergo kan man klemme sig ned i en måske spidsere sko end ellers.

Ja, nogle kan åbenbart

Anmeld

3. oktober 2010

Amso

Baagøe skriver:

Ja, det kan jeg så forstå. Har bare ikke selv oplevet det, de to gange jeg har tabt mig hhv. 15 og 18 kg.

fot vægttav iøvrigt.

Kan være du i forvejen har haft fine små pusselanker

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

louise4060 skriver:

hehe ved det lyder underligt

Men det er rigtigt.. tror det er breden der ændre sig Jeg er fx gået fra str. 42 til 40-41

Vildt

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

louise4060 skriver:

hehe ved det lyder underligt

Men det er rigtigt.. tror det er breden der ændre sig Jeg er fx gået fra str. 42 til 40-41

Vildt

Anmeld

3. oktober 2010

Maja88

Baagøe skriver:

Åbenbart ikke hos alle. Jeg har ikke oplevet det...

er ikke sikkert du hr tabt dig på akilledimsen så, men skal jo ikke kunne sige det.

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Amso skriver:

fot vægttav iøvrigt.

Kan være du i forvejen har haft fine små pusselanker

Tak. Jeg bruger en str. 39-40 og har altid gjort det Så det er vist meget gennemsnitligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.