Kan man tabe sig på fødderne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.901 visninger
31 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

henh01

Ja som titlen lyder, så er jeg lidt nysgerrig for om man kan tabe sig på fødderne i takt med at man smed de overflødige kg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

louise8723

ja det kan man

Mange går ned i størrelse når de taber sig

Anmeld

3. oktober 2010

Mussen2

ja, det tror jeg bestemt - men mange gang handler de store fødder man får i forbindelse med graviditet om at fødderne bliver trådt flade. det har jeg selv oplevet, så jeg kan ikke passe nogle af mine sko fra før graviditeten og kommer nok aldrig til det. Min datter er 16 mdr. Har gået til fysioterapi og går med indlæg

Anmeld

3. oktober 2010

henh01

louise4060 skriver:

ja det kan man

Mange går ned i størrelse når de taber sig

vup vup.. Købte sidste år et par støvler som jeg aldrig fik på fordi de klemte, så der er da håb forude..

Anmeld

3. oktober 2010

Fines mor

henh01 skriver:

Ja som titlen lyder, så er jeg lidt nysgerrig for om man kan tabe sig på fødderne i takt med at man smed de overflødige kg??

Ja.. det kan man, jeg har tabt 1 skostørrelse;-)

Anmeld

3. oktober 2010

henh01

Mussen2 skriver:

ja, det tror jeg bestemt - men mange gang handler de store fødder man får i forbindelse med graviditet om at fødderne bliver trådt flade. det har jeg selv oplevet, så jeg kan ikke passe nogle af mine sko fra før graviditeten og kommer nok aldrig til det. Min datter er 16 mdr. Har gået til fysioterapi og går med indlæg

okay det har jeg aldrig hørt om før. Dine fødder er simpelthen vokset efter du har været gravid?

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

henh01 skriver:

Tro det eller lad være, men det kan man faktisk godt. Jeg har selv tabt mig 30 kilo og pludselig blev mine sko for store til mig

Anmeld

3. oktober 2010

Mussen2

henh01 skriver:

okay det har jeg aldrig hørt om før. Dine fødder er simpelthen vokset efter du har været gravid?

Ja De er blevet "trådt flade", derfor er de blevet større faktisket halvt til et helt skonummer. Ikke særlig fedt og ikk enoget at sige til at jeg havde mega ondt i fødderne under (ogefter) min graviditet

Anmeld

3. oktober 2010

henh01

Mussen2 skriver:

Ja De er blevet "trådt flade", derfor er de blevet større faktisket halvt til et helt skonummer. Ikke særlig fedt og ikk enoget at sige til at jeg havde mega ondt i fødderne under (ogefter) min graviditet

lyder voldsomt.. Bliver de ikke normale igen?

Anmeld

3. oktober 2010

henh01

Carina1977 skriver:

Tro det eller lad være, men det kan man faktisk godt. Jeg har selv tabt mig 30 kilo og pludselig blev mine sko for store til mig

hvormange numre gik du ned?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.