Kan man tabe sig på fødderne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Maja88

henh01 skriver:

Ja som titlen lyder, så er jeg lidt nysgerrig for om man kan tabe sig på fødderne i takt med at man smed de overflødige kg??

jeg er i forbindelse med et vægttab for et par år siden, gået en 2-3 skostørrelser ned. har siden hen taget de kilo på igen men beholdt min nye skostørrelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Mussen2

henh01 skriver:

lyder voldsomt.. Bliver de ikke normale igen?

Altså jeg har ikke så ondt i dem mere, som jeg har haft. Jeg kan genopbygge dem noget, men jeg skal ikke forvente at de bliver som før - desværre. Men bare det at jeg ikk ehar så ondt længere er skønt. Jeg har fåe den rngtn fortograferet for at tjekke der ikke er andet galt og det er der ikke. Så bare det at jeg ved der ikke er noget at gøre ved det er lidt nedslående.

Jeg har nok altid haft tendensen til at træde dem flade, men det er ikke noget jeg har fået gjort noget ved. Det eskalerede så da jeg var gravid grundet de bløde led og ledbånd og så den øgede vægt.

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

henh01 skriver:

hvormange numre gik du ned?

jeg gik 1 størrelse ned...

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

louise4060 skriver:

ja det kan man

Mange går ned i størrelse når de taber sig

Hvordan kan man gå ned i skostørrelse, hvis man taber sig? Fødderne bliver vel ikke kortere? De to gange jeg har tabt mig hhv. 15 og 18 kg. kan jeg godt se, jeg har fået slankere fødder, men skostørrelsen er forblevet den samme...

Anmeld

3. oktober 2010

Maja88

Baagøe skriver:

Hvordan kan man gå ned i skostørrelse, hvis man taber sig? Fødderne bliver vel ikke kortere? De to gange jeg har tabt mig hhv. 15 og 18 kg. kan jeg godt se, jeg har fået slankere fødder, men skostørrelsen er forblevet den samme...

man kan tabe sig på akillesenen(staves) hehe er jo ikke alle som har fede fødder hehe

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Maja88 skriver:

man kan tabe sig på akillesenen(staves) hehe er jo ikke alle som har fede fødder hehe

Men ligefrem at gå en skostørrelse ned...

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

Baagøe skriver:

hehe det er heller ikke min fod der er blevet kortere *lol* men simpelthen fordi jeg førhen har måttet købe en større størrelse, fordi skoen ellers klemte. Man kan vel kalde det fedt på fødderne *griner*

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Carina1977 skriver:

hehe det er heller ikke min fod der er blevet kortere *lol* men simpelthen fordi jeg førhen har måttet købe en større størrelse, fordi skoen ellers klemte. Man kan vel kalde det fedt på fødderne *griner*

Oki doki

Anmeld

3. oktober 2010

Amso

Baagøe skriver:

Men ligefrem at gå en skostørrelse ned...

det meget normalt at man kan rissikerer at skal købe nye sko efter størrer vægttab. Der sidder fedt rundt om foden også. Og når det handler om skostørrelser, er det nødvendigvis ikke meget man skal tabe før man kan mærke det på sine sko.

I længden bliver de ikke koretere, men smallere, og det kan godt resulterer i en mindre skostørrelse, da der så skal mere til at de strammer i siderne. Og tøerne kan blive tyndere, ergo kan man klemme sig ned i en måske spidsere sko end ellers.

Anmeld

3. oktober 2010

louise8723

Baagøe skriver:

hehe ved det lyder underligt

Men det er rigtigt.. tror det er breden der ændre sig Jeg er fx gået fra str. 42 til 40-41

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.