savner min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Pige2009

Zette skriver:

Det er det helt klart, for hun har aldrig sovet mere end 2 timer max og pludselig virker det somom hendes sovehjerte er blevet slået til og hun nærmest sover hele dagen væk.

Jeg tror det er naturligt nok, nu hvor kolikken er væk osv. og hun har det super godt!  Så er det nemmere for hende at finde ro og dermed også sove...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

smokin

Baagøe skriver:

Jeg tror det er naturligt nok, nu hvor kolikken er væk osv. og hun har det super godt!  Så er det nemmere for hende at finde ro og dermed også sove...

Ja hun har jo også en del af hente - måske jeg skulle unde hende det. Hun er bare blevet så glad af det!

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Zette skriver:

Ja hun har jo også en del af hente - måske jeg skulle unde hende det. Hun er bare blevet så glad af det!

Tænk på alle de dejlige ting, du kan foretage dig i stilheden

Anmeld

3. oktober 2010

dorthemus

Zette skriver:

Og hvornår stopper de hormorner?

Aldrig!!!.....måske lige på nær i teenageårene

Anmeld

4. oktober 2010

lululupo

Zette skriver:

Ja jeg troede du var forsvundet herinde fra

Ja ved det godt, men tiden er knap i øjeblikket.....godt jeg kan følge med i dig og malou på fb.....

Anmeld

5. oktober 2010

smokin

lululupo skriver:

Ja ved det godt, men tiden er knap i øjeblikket.....godt jeg kan følge med i dig og malou på fb.....

Og mobilos ej at forglemme - hvad skulle jeg gøre hvis du aldrig skrev ?   vil drøne ind i sengen og lyse på min hosteprinsesse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.