savner min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

smokin

Ja det lyder måske mærkeligt, for hun er jo lige her - nede på gulvet, legende og super glad!

Men det korte af det lange er at hun er begyndt at sove SÅ meget, så jeg føler vi kun ser hinanden meget lidt. Vi har jo været i tæt kontakt pga maveproblemer, kolik og en masse andet... men efter det er kommet lidt på afstand, jamen så tager trunten nogle lange lure og kommer op og giver kort tid efter tegn til at være træt igen.. (omkring efter en time).

Torsdag var ingen undtagelse hvor hun tog 7 timer i træk i barnevognen kun afbrudt af mad en enkelt gang. Mors shoppingtur forløb som var hun ikke med og gik jeg og skubbede en tom barnevogn Det har hun aldrig gjort. Fredag lavede hun samme nummer, med en ordenlig lur på 4 timer imens vi var ude og købe tøj til hende. Vi har været vant til at være meget bundet fordi hun kun kunne sove 1 time max, ligepludselig åbner nye døre sig og man skal til at fordrive sin tid på en helt anden måde.

jeg ved jo godt det er hårdt at være lille og vokse så hurtigt som de nu gør, men øøøøøv hvor jeg dog savner at være sammen med hende... Synes døgnet har alt for lidt vågne timer!

Tak fordi du læste med.

Zette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Tulle28

Jeg kan kun sige een ting: NYD DET SÅ LÆNGE DET VARER!! :-)

Anmeld

3. oktober 2010

lululupo

nårhhhhhh Zette så snig dig hen og kys hende mens hun sover , altså ikk at jeg plejer at gøre sådan

Hilsen hende som havde glemt at kigge herind engang imellem

Anmeld

3. oktober 2010

dorthemus

Kender godt følelsen...nogle gange ligger jeg og lyser på Runa om natten med min mobil fordi jeg savner hende sådan

Suk den kærlighed altså!

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ejj, hvor jeg kender det.

Jeg lagde Jonte for 1,5 time siden og jeg har seriøst lyst til at gå ind og vække ham og mærke hans lille krop strække sig, og klamre sig til mig og se ham smile I stedet må jeg sidde og kigge alle billeder m.m. igennem fra fødslen og frem... Suuuuk, de dejlige unger vi har!

Anmeld

3. oktober 2010

CS

dorthemus skriver:

Kender godt følelsen...nogle gange ligger jeg og lyser på Runa om natten med min mobil fordi jeg savner hende sådan

Suk den kærlighed altså!

Åhhh ja det samme her  

Anmeld

3. oktober 2010

smokin

Rosa skriver:

Ejj, hvor jeg kender det.

Jeg lagde Jonte for 1,5 time siden og jeg har seriøst lyst til at gå ind og vække ham og mærke hans lille krop strække sig, og klamre sig til mig og se ham smile I stedet må jeg sidde og kigge alle billeder m.m. igennem fra fødslen og frem... Suuuuk, de dejlige unger vi har!

Jaaaaaaaah sidder også med tårefyldte øjne når jeg kigger billeder... Lagde hende for halvanden time siden og der havde hun også kun været vågen en time. Jeg snød mig til lidt samvær og lod hende sove på sofaen, men der sover hun ikke så tungt og vågner let....

Skal aflevere hende på lørdag til pasning imens vi gør klar til hendes navngivning. Er allerede gået igang med at kysse hende, bare tanken om at være væk fra hende....

Anmeld

3. oktober 2010

smokin

dorthemus skriver:

Suk den kærlighed altså!

Hvis bare man lige ku kysse... bare lidt! Suuuuk....

Malou er begyndt at åbne munden når jeg kysser hende, som "jaaaaaaah!! dig vil jeg gerne møsse med".... så hyler jeg lidt af det, og næste gang så hyler jeg lidt over at hun griner i søvne....

Anmeld

3. oktober 2010

smokin

lululupo skriver:

nårhhhhhh Zette så snig dig hen og kys hende mens hun sover , altså ikk at jeg plejer at gøre sådan

Hilsen hende som havde glemt at kigge herind engang imellem

Ja jeg troede du var forsvundet herinde fra

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Jeg vil også sige, at du skal nyde det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.