Ja det lyder måske mærkeligt, for hun er jo lige her - nede på gulvet, legende og super glad!
Men det korte af det lange er at hun er begyndt at sove SÅ meget, så jeg føler vi kun ser hinanden meget lidt. Vi har jo været i tæt kontakt pga maveproblemer, kolik og en masse andet... men efter det er kommet lidt på afstand, jamen så tager trunten nogle lange lure og kommer op og giver kort tid efter tegn til at være træt igen.. (omkring efter en time).
Torsdag var ingen undtagelse hvor hun tog 7 timer i træk i barnevognen kun afbrudt af mad en enkelt gang. Mors shoppingtur forløb som var hun ikke med og gik jeg og skubbede en tom barnevogn
Det har hun aldrig gjort. Fredag lavede hun samme nummer, med en ordenlig lur på 4 timer imens vi var ude og købe tøj til hende. Vi har været vant til at være meget bundet fordi hun kun kunne sove 1 time max, ligepludselig åbner nye døre sig og man skal til at fordrive sin tid på en helt anden måde.
jeg ved jo godt det er hårdt at være lille og vokse så hurtigt som de nu gør, men øøøøøv hvor jeg dog savner at være sammen med hende... Synes døgnet har alt for lidt vågne timer!
Tak fordi du læste med.
Zette
Anmeld