lillespurv20 skriver:
Sådan har jeg det også, synes nætterne er de væreste (måske fordi hun ikke sover så meget om dagen) men hun sover jo nogle gange fra kl 19 - 5/6 stykker og der savner jeg hende MEGET, os fordi vi sover i hvert sit rum
arhmen har ofte lyst til at vække hende bare for at se hende smile og give et mys

Jeg vil godt indrømme noget meget grimt 
Sundhedsplejesken spurgte den anden dag hvad min holdning til hvor Malou skulle sove nu var, og om jeg kendte Nicolais holdning. Jeg var hurtig på aftrækkeren og mente at vores seng er så stor at hun godt må sove der
Nicolai sagde at han ikke kunne se et problem i at hun sov i sin vugge. Men i mit hovede er det bare så hyggeligt og nærværende at hun ligger tæt op af mig, har slet ikke lyst til at hun skal sove på den anden side af væggen i sin vugge - selvom der er krog i loftet til at hun sagtens kan sove derinde hele natten.
Endnu værre kan jeg ikke bruge undskyldningen at jeg skal amme hende, for det gør jeg jo ikke mere. Vi har dog aftalt nu at hun må sove i sin egen seng når vi køber en seng, men indtil da sover hun i vuggen/op af mor i sengen - så vi ikke skal lære hende at sove alene to gange. Så jeg har købt mig et par måneder, men der går ikke længe førend hun har vokset sig ud af vuggen 
Anmeld