Hvilken babyserie er bedst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

mortilflere

Baagøe skriver:

OK. Tak for tip

Det var så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Pige2009

mortilflere skriver:

Det var så meget

....

Anmeld

3. oktober 2010

Nadia&Daniel

Mumto3 skriver:

Altså nu er det jo 6½år siden jeg fødte første gang og der kan være sket meget siden, men dengang proppede de alt muligt lort i deres produkter og så skrev de ellers *Dokumenteret Mild* uden på deres pakninger. Der var faktisk store demonstrationer mod Babysam fordi de forhandlede Natusan, og det var folk lidt i oprør over, ligesom det var ret vildt at de fik lov til at dele gratis prøvepakker ud på hospitalerne. Mange tog det som en blåstempling af at det var et godt produkt, hvilket det bestemt ikke var.

Jeg går altid efter noget svanemærket / astma og allergiforbundet, for så tænker jeg at så kan det ikke være helt galt.

Vil det sige at det er bedst at smide de pakker ud man har fået i diverse babybokse??? er i tvivl om jeg tør bruge dem nu..

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Lidt af hvert, og altid astma-allergimærket. Og gerne økologisk hvis det er muligt!

Anmeld

3. oktober 2010

nilletøz

Jeg har sagt Apotekes - da jeg køber det igennem min far..

Anmeld

3. oktober 2010

Mumto3

Nadia&Daniel skriver:

Vil det sige at det er bedst at smide de pakker ud man har fået i diverse babybokse??? er i tvivl om jeg tør bruge dem nu..

Tja, jeg ved det ikke. Hvis du orker kan du jo chekke hvor mange stoffer der er i, fra den liste EU har lavet over særligt problematiske stoffer. -og så derfra vurdere om du har lyst til at bruge dem eller ej.

Som sagt ved jeg ikke om de har lavet deres produktionformular om siden den gang, eller om deres salg ikke netop går strygende fordi de deler så mange gratis prøver ud, og så bliver folk ved med at købe Natusan. (det lyder jo også helt 'natur-agtigt' med det navn, -og som en tåbelig ekpidient i Matas engang sagde til mig: Det er jo svanemærket. der er jo et billed af en svane uden på. Ja, godaw du billedet af svanen har intet med svanemærkning at gøre!)

Er der  ikke lavet nogle opdaterede test på babyprodukter?

Anmeld

3. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg har stemt "lidt af hvert"....

Herhjemme bruger vi mest "DERMA" baby-serien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.