Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tænker på Zink salve, skumklude, badeolie, vådservietter og andet...
Selv bruger jeg lidt af hvert... men for nemhedens og overskuelighedens, skyld var det måske smartere med alle produkter i samme serie.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg bruger hovedsageligt Derma serien.
Jeg bruger ofte Bilkas mærke Baby Care, som er Svanemærket og Astma og Allergimærket. Desuden er den billig og god...
bruger Dalens olie til alt.
mortilflere skriver: bruger Dalens olie til alt.
Det har jeg aldrig hørt om... hvor får man det???
Baagøe skriver: Jeg bruger ofte Bilkas mærke Baby Care, som er Svanemærket og Astma og Allergimærket. Desuden er den billig og god...
ahh ja, det er det den hedder.... da jeg lavede afstemningen kunne jeg ikke huske hvad den hed... derfor er den ikke med...
takker - men ja, den er god og billig, kommer bare ikke så tit i bilka.
noname skriver: Det har jeg aldrig hørt om... hvor får man det???
Enten på nettet eller i helsekost , det eneste helse noget der kommer ind i dette hus
mortilflere skriver: Enten på nettet eller i helsekost , det eneste helse noget der kommer ind i dette hus
hi hi hi, her er vi bestemt heller ikke helse freaks....
noname skriver: ahh ja, det er det den hedder.... da jeg lavede afstemningen kunne jeg ikke huske hvad den hed... derfor er den ikke med... takker - men ja, den er god og billig, kommer bare ikke så tit i bilka.
Hi hi... Ja, den har jeg en del i. Ellers bruger jeg meget creme - A-derma - fra apoteket, da Lauras hud er meget sart pga. hendes eksem...
Jeg har brugt lidt af hvert , det eneste jeg IKKE kunne drømme om at bruge, det er Natusan. Fik engang et eller andet forærende af svigermor, men det røg dirkte i skraldespanden da hun var gået.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128