Hvilken babyserie er bedst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

mortilflere

Baagøe skriver:

Hi hi... Ja, den har jeg en del i. Ellers bruger jeg meget creme - A-derma - fra apoteket, da Lauras hud er meget sart pga. hendes eksem...

Alberte har let til sidde sår oxo , men Dalens olie holder det væk .

i en alder af 5 år har hun sart baby hud i nu.

Måske var dette noget for jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

NoName

Mumto3 skriver:

Jeg har brugt lidt af hvert , det eneste jeg IKKE kunne drømme om at bruge, det er Natusan. Fik engang et eller andet forærende af svigermor, men det røg dirkte i skraldespanden da hun var gået.

hvorfor???? hvis jeg må spørge

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

mortilflere skriver:

Alberte har let til sidde sår oxo , men Dalens olie holder det væk .

i en alder af 5 år har hun sart baby hud i nu.

Måske var dette noget for jer 

Det kan jeg da slet ikke afvise. Hvor fås det og er det dyrt?

Anmeld

3. oktober 2010

Mumto3

noname skriver:

hvorfor???? hvis jeg må spørge

Altså nu er det jo 6½år siden jeg fødte første gang og der kan være sket meget siden, men dengang proppede de alt muligt lort i deres produkter og så skrev de ellers *Dokumenteret Mild* uden på deres pakninger. Der var faktisk store demonstrationer mod Babysam fordi de forhandlede Natusan, og det var folk lidt i oprør over, ligesom det var ret vildt at de fik lov til at dele gratis prøvepakker ud på hospitalerne. Mange tog det som en blåstempling af at det var et godt produkt, hvilket det bestemt ikke var.

Jeg går altid efter noget svanemærket / astma og allergiforbundet, for så tænker jeg at så kan det ikke være helt galt.

Anmeld

3. oktober 2010

MortilAyah

Derma

Anmeld

3. oktober 2010

millesofie

jeg bruger Derma til ungerne og til mig selv

jeg har mega meget eksem osv så jeg valgte automatisk bare Derma til ungerne

Anmeld

3. oktober 2010

mortilflere

Baagøe skriver:

Det kan jeg da slet ikke afvise. Hvor fås det og er det dyrt?

der er 250 ml , koster 150 kr men er drøjt i brug , vi bruger det oxo til makeup fjerner

Jeg køber vel 2-3 om året men vi er oxo 6 der bruger det , Alberte bliver smurt ind på hele kroppen hver dag , astma eksem tager det oxo

Anmeld

3. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anglamark og A-Derma fra apoteket

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

mortilflere skriver:

der er 250 ml , koster 150 kr men er drøjt i brug , vi bruger det oxo til makeup fjerner

Jeg køber vel 2-3 om året men vi er oxo 6 der bruger det , Alberte bliver smurt ind på hele kroppen hver dag , astma eksem tager det oxo

OK. Tak for tip

Anmeld

3. oktober 2010

Ann.

Jeg må kun bruge Neutral eller Derma til Lærke, så jeg har valgt Neutral og det er jeg ganske godt tilfreds med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.