Gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

L.J.L

victoria2008 skriver:

Hvornår fortæller man familie og venner at man er gravid? Jeg ved at det er meget forskelligt, fordi man jo godt kan være meget bekymret for, om det bliver derinde, men på den anden side, hvis man mister det igen, så er det måske rart nok at der er nogen, som ved det..... Giv jeres mening til kende

Vi fortalte det til familien først, og først efter NF scanning, så den mest kritiske periode var overstået.

Jeg prøvede nemlig også det modsatte, at fortælle det allerede da vi selv fandt ud af det (uge 6) og jeg aborterede så i uge 13, så det var overhovedet ikke sjovt at skulle fortælle alle om at det ikke blev denne gang alligevel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

afrobabies

linselouise skriver:

Vi fortalte det til familien først, og først efter NF scanning, så den mest kritiske periode var overstået.

Jeg prøvede nemlig også det modsatte, at fortælle det allerede da vi selv fandt ud af det (uge 6) og jeg aborterede så i uge 13, så det var overhovedet ikke sjovt at skulle fortælle alle om at det ikke blev denne gang alligevel..

Ja, det må også have været hårdt for jer...

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

Jeg valgte at fortælle familien det først, og jeg fortalte det rimeligt hurtigt efter. Jeg var så også 10 uger henne, da jeg fortalte det....var ret langt henne før jeg opdagede graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.