Gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Bavianis

Jeg har et par veninder, som begge gange har fået af vide at testen var positiv - allerede mens den var våd...

Første gang fik de det faktisk af vide før Gregers!

Familien og andre venner venter vi med at fortælle det til, til vi er ovre NF scanning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Mira0911

Da jeg ventede Julie, sagde vi det til familie og venner ret tidligt i graviditeten... 

Når jeg nu engang bliver gravid - Håber snart... Så siger vi først noget efter de 3 mdr... eller til vi har været til NF... 

Sidst jeg var gravid, troede folk ikke på det, da jeg jo ikke lavede andet end at kaste op... Og de havde set scanningsbilleder... Men troede stadig ikke på det... 

Så overvejer lidt denne gang, at de måske selv må opdage det... Gider ikke høre på alt det en gang til... 

Knus Dorthe - Som arbejder på sagen om at få en bror eller søster til Julie.... :) 

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Jeg fortalte et til min familie først og de fik ikke besked før 12 uger inden termin

Anmeld

3. oktober 2010

afrobabies

Baagøe skriver:

Jeg fortalte et til min familie først og de fik ikke besked før 12 uger inden termin

Det var da sent, kunne man ikke se på dig at du var gravid?

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

victoria2008 skriver:

Det var da sent, kunne man ikke se på dig at du var gravid?

Stort set ikke Her er et mave billede fra uge 26
https://www.baby.dk/debat/21591pi1/uge-26/maven-253.aspx#GoToMessage

Anmeld

3. oktober 2010

afrobabies

Baagøe skriver:

Stort set ikke Her er et mave billede fra uge 26
https://www.baby.dk/debat/21591pi1/uge-26/maven-253.aspx#GoToMessage

Nej, du er godt nok ikke for stor... Jeg var en af de heldige, som vejede det samme gennem hele graviditeten, hvilket jo egentlig vil sige at jeg tabte mig, så jeg fyldte heller ikke så meget...

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

victoria2008 skriver:

Nej, du er godt nok ikke for stor... Jeg var en af de heldige, som vejede det samme gennem hele graviditeten, hvilket jo egentlig vil sige at jeg tabte mig, så jeg fyldte heller ikke så meget...

Det er dejligt

Anmeld

3. oktober 2010

afrobabies

Baagøe skriver:

Det er dejligt

Ja, jeg er bare nervøs for at det ikke går denne gang, jeg har allerede taget et par kilo på, men jeg er ikke så langt henne, så det kan da nå at ændre sig

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

victoria2008 skriver:

Ja, jeg er bare nervøs for at det ikke går denne gang, jeg har allerede taget et par kilo på, men jeg er ikke så langt henne, så det kan da nå at ændre sig

Ja, det ved man aldrig

Anmeld

3. oktober 2010

afrobabies

Baagøe skriver:

Ja, det ved man aldrig

Ja, glæden ved graviditet.... Elle ubehaget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.