Jeg kunne godt tænke mig at lege lidt med billeder af min datter - det der med at lave billeder sort/hvid , sort/hvid og en genstand i farve , lave baggrund hvid m.m.
Men aner ikke hvordan man gør - er der nogen der kan hjælpe, hvilket program kan jeg bruge (og som ikke koster penge)
håber nogen har forstand på det
http://www.tryksager.dk/online-billedredigering.html
Her kan du gøre det online! Det er rigtig, rigtig smart. Når du ikke gør mere i det end du gør, så er det en fin nok måde at gøre det på. Det kan gøre billederne sort/hvid OG hvis du ønsker det kan du ændre på lyset og kontrasterne - på den måde øger du kvaliteten af billederne (Eller snyder - du får dem til at se bedre ud) og sådan. Og så kræver det jo ikke download + der er ingen begrænsning på hvor mange billeder du må redigere
Det du dog ønsker med at beholde en bold rød, mens resten er grå, kræver vist et mere detaljeret program - og de er så også sværere at bruge/komme på i at du skal til at købe dem. I hvert fald hvis det skal gøre ordentligt. Men du kan jo skrive til mig hvis du ønsker at se hvordan jeg bl.a. forøger kvaliteten på mine billeder!
Anmeld