Det der med digitalbilleder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

LotteN

Jeg kunne godt tænke mig at lege lidt med billeder af min datter - det der med at lave billeder sort/hvid , sort/hvid og en genstand i farve , lave baggrund hvid m.m.

Men aner ikke hvordan man gør - er der nogen der kan hjælpe, hvilket program kan jeg bruge (og som ikke koster penge)

håber nogen har forstand på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

sarahb

picasa eller photoshop..
Synes picasa er super nemt, men der kan det kun lave det der skal være i farver rundt..

Anmeld

2. oktober 2010

Mira0911

Kan varmt anbefale Picasa... bruger det selv rigtig meget... :)

Picasa kan godt være lidt svært at finde rundt i, i starten... Man finder hurtigt ud af det... :)

Anmeld

2. oktober 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Kan varmt anbefale Picasa... bruger det selv rigtig meget...

Picasa kan godt være lidt svært at finde rundt i, i starten... Man finder hurtigt ud af det...

jeg har bare kigget på den side før og fatter det ikke.

Jeg har nemlig i forvjen en profil derinde og mange billeder af lærke liggende, da jeg på den måde har sendt dem rundt til familie. Men hvad gør jeg for at komme videre, når jeg er inde på et billede?

Anmeld

2. oktober 2010

Mira0911

LotteN skriver:

jeg har bare kigget på den side før og fatter det ikke.

Jeg har nemlig i forvjen en profil derinde og mange billeder af lærke liggende, da jeg på den måde har sendt dem rundt til familie. Men hvad gør jeg for at komme videre, når jeg er inde på et billede?

Jeg vidste så ikke at man kunne logge ind på deres side...

Jeg har downloadet deres program... ;)

Anmeld

2. oktober 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Jeg vidste så ikke at man kunne logge ind på deres side...

Jeg har downloadet deres program...

hmm - går jeg bare på google og søger på picasa så?

Anmeld

2. oktober 2010

sarahb

du skal downloade picasa ikke ind i det hvor du logger ind, det er vist et sted for du kan vise dine billeder for andre osv..

Anmeld

2. oktober 2010

Mira0911

LotteN skriver:

hmm - går jeg bare på google og søger på picasa så?

Ja - Det gjorde jeg... :)

Anmeld

2. oktober 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Ja - Det gjorde jeg...

jA, SÅ FIK JEG DET HENTET, og har alle billederne liggende der. kan du give mig et lynkursus i hvordan jeg kommer igang - for kan da ikke lige se mig ud af det

Anmeld

2. oktober 2010

Mira0911

LotteN skriver:

jA, SÅ FIK JEG DET HENTET, og har alle billederne liggende der. kan du give mig et lynkursus i hvordan jeg kommer igang - for kan da ikke lige se mig ud af det

Bum bum... Vil sige at du skal prøve dig frem... Kan ikke lige finde ud af at give et kursus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.