Det der med digitalbilleder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

LotteN

sarahb skriver:

du skal downloade picasa ikke ind i det hvor du logger ind, det er vist et sted for du kan vise dine billeder for andre osv..

så fik jeg hentet det, kan du forklare mig hvordn jeg ommer igang. Har nu bare en masse billeder liggende, men kan ikke lige se nogle steder hvordan jeg kommer videre ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Pige2009

Jeg vil anbefale PhotoFiltre som også er et gratis program - testet og anbefalet af bladet PC World pga. brugervenligheden osv.

Men Picasa er også ok.

Anmeld

2. oktober 2010

LotteN

Baagøe skriver:

Jeg vil anbefale PhotoFiltre som også er et gratis program - testet og anbefalet af bladet PC World pga. brugervenligheden osv.

Men Picasa er også ok.

kan du forklare mig picasa?

Anmeld

2. oktober 2010

sarahb

LotteN skriver:

så fik jeg hentet det, kan du forklare mig hvordn jeg ommer igang. Har nu bare en masse billeder liggende, men kan ikke lige se nogle steder hvordan jeg kommer videre ?!

bliver dine billeder ikke automatisk overført, det gør mine...

Anmeld

2. oktober 2010

LotteN

sarahb skriver:

bliver dine billeder ikke automatisk overført, det gør mine...

jo jo, de ligger der allesammen - men kan ikke rigtig se nogen steder hvor jeg kan lege med farverne  - bla. lade en bold være rød og resten sort/hvid f.eks.

Anmeld

2. oktober 2010

Maddox

Jeg bruger tinypic, som jeg også synes er super brugervenlig  

Anmeld

2. oktober 2010

Pige2009

LotteN skriver:

kan du forklare mig picasa?

Jeg bruger selv PhotoShop, så jeg har ikke brugt Picasa i flere år. Mit råd er at sidde og eksperimentere med det selv Learning by fooling som man siger. Ellers prøv google...

Anmeld

3. oktober 2010

sarahb

LotteN skriver:

jo jo, de ligger der allesammen - men kan ikke rigtig se nogen steder hvor jeg kan lege med farverne  - bla. lade en bold være rød og resten sort/hvid f.eks.

så trykker du sig ind på et af billederne, og så i venstre sidde, står der bla. beskær, rødeøjne osv. Oven på der er der nogle faner, der kan du vælge densidste fane og så kan du derinde lave billederne sort hvide og der er også den der hedder sort hvid med fokus. Så trykker du på den og dit billede bliver sort hvidt.Derefter sætter du krydset der hvor du viloplyse i den orginale farve.Det kan du så justere over ved venstre, i størrelse og skarphed.
¨
Håber det er til at forstå

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

Fandt du ud af det? 

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

sarahb skriver:

så trykker du sig ind på et af billederne, og så i venstre sidde, står der bla. beskær, rødeøjne osv. Oven på der er der nogle faner, der kan du vælge densidste fane og så kan du derinde lave billederne sort hvide og der er også den der hedder sort hvid med fokus. Så trykker du på den og dit billede bliver sort hvidt.Derefter sætter du krydset der hvor du viloplyse i den orginale farve.Det kan du så justere over ved venstre, i størrelse og skarphed.
¨
Håber det er til at forstå

Det forstod jeg ja - tusind tak!

Den gør dog ikke helt det jeg ønsker, da den tager et område - i stedet for man måske kunne tegne det område af, som den skulle markere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.