Køkkener fra Ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Sasja77

6800 skriver:

Manden er køkkenmand ved HTHog som han siger, man får kvalitet efter hvad man betaler for...Han kan TYDELIGT se kvalitetsforskel fra det ene til det andet, men er det et køkken, som kun skal være pænt 5-10 år er IKEA fint, men vil du have noget der holder længere, vil jeg nok vælge en bedre kvalitet....

Der er jo også muligheden for sammel selv HTH, eller lign. koncepter hos andre køkkenfirmaer, der får du den samme kvalitet som hvis du får det leveret, du skal bare selv samle det, og der er mange penge og sparre....

Et lille fif: køb ikke Invita, det bliver lavet på HTH, derfor NØDAGTIG det samme, bare et andet navn...HTH er bare billigere...

Det er måske ikke heeelt rigtigt det der med at man får hvad man betaler for.....ikke for at være på tværs men IKEA har "vundet" over flere af de store køkkenfirmaer på bedst i test med holdbarhed af elementer og låger....synes bare lige at det skulle nævnes  Der er ikke mere end et år siden -tror jeg- at det var i et forbruger program hvor tænk og test have haft en masse køkkener i test. 

Vi har lige fået lavet nyt køkken og for første gang har vi valgt et IKEA køkken og vi er super tilfredse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Sasja77

Banditte skriver:

Det lyder spændende- er der mon nogen der har lyst til at oplyse prisen på deres skønne køkkner.Vi overvejer nyt køkken og synes det kan være svært at gennemskue slutprisen.

Vi bor i sverige og vi har givet lige knap 30.000 svenske kr for komplet køkken med induction kogeplade eller hvad man nu kalder det. Vi har ikke købt andre hårde hvidevarer. Så det er elementer, kogeplade og køkkenborde prisen gælder for

Anmeld

3. oktober 2010

patella

Tusind tak allesammen! Det var superfint at høre fra jer med jeres forskellige erfaringer! Det ender nok med et IKEA køkken tror jeg, selvom vi ikke har været ude og kigge på noget endnu... Jeg synes de er smadderflotte (dem jeg har set hos andre) og hvis de så også er lisså gode i forhold til andre køkkener, så er der ikke så meget at være i tvivl om 

Så tusind tak 

Anmeld

3. oktober 2010

Isabella_mor

jeg har ikke, endnu. men måske bliver halvdelen af vores køkken et ikea køkken i næste uge..

ikea køkkener er sgu fine nok, fine nok til prisen hvertfald...  men det er jo spånplade det meste. men deres skuffesystemer er både metal og træ og så er det nemt at sætte op og det er heller ikke grimt.. og så har man råd til det...

Anmeld

3. oktober 2010

eirene

Vi har også ikea-køkken her. Har haft det i 3 år og er superglade for det. Og det var rigtig nemt at sætte op.

Anmeld

3. oktober 2010

Laulund87

6800 skriver:

Manden er køkkenmand ved HTHog som han siger, man får kvalitet efter hvad man betaler for...Han kan TYDELIGT se kvalitetsforskel fra det ene til det andet, men er det et køkken, som kun skal være pænt 5-10 år er IKEA fint, men vil du have noget der holder længere, vil jeg nok vælge en bedre kvalitet....

Der er jo også muligheden for sammel selv HTH, eller lign. koncepter hos andre køkkenfirmaer, der får du den samme kvalitet som hvis du får det leveret, du skal bare selv samle det, og der er mange penge og sparre....

Et lille fif: køb ikke Invita, det bliver lavet på HTH, derfor NØDAGTIG det samme, bare et andet navn...HTH er bare billigere...

Det er klart at han ikke taler for Ikea så

Når det kommer til køkkener hører kvalitet og pris bare IKKE sammen i min verden. Kender flere der har dyre køkkener og det er noget lort, rent ud sagt. Hvorimod Ikea har jeg kun hørt godt om.

Herhjemme bliver det klart et Ikea køkken når vi skal have nyt

Men selvfølgelig ser man forskelligt på det

Anmeld

3. oktober 2010

Mumto3

Vi lavede et Ikea køkkken i vores gamle lejlighed og var rigtig glade for det. vi flyttede efter 6 år og der var det stadig pænt, på trods af at det var en køkken-al-rum og vi har 3 børn.

i vores nye hus, har vi også lavet et ikea køkken og er glade for det.

Vi havde Ikea-køleskab sidst, og det var manden meget utilfreds med. jeg fik ham dog overtalt til at vi ksulle have det samme igen, og det har han fortrudt. (men det har jeg ikke!)

Anmeld

3. oktober 2010

patella

Mumto3 skriver:

Vi lavede et Ikea køkkken i vores gamle lejlighed og var rigtig glade for det. vi flyttede efter 6 år og der var det stadig pænt, på trods af at det var en køkken-al-rum og vi har 3 børn.

i vores nye hus, har vi også lavet et ikea køkken og er glade for det.

Vi havde Ikea-køleskab sidst, og det var manden meget utilfreds med. jeg fik ham dog overtalt til at vi ksulle have det samme igen, og det har han fortrudt. (men det har jeg ikke!)

Må jeg spørge hvad der er ved det køleskab du godt kan lide og hvad kan din mand ikke lide? 

Anmeld

3. oktober 2010

Mumto3

patella skriver:

Må jeg spørge hvad der er ved det køleskab du godt kan lide og hvad kan din mand ikke lide? 

Ja, det må du gerne spørge om

Vi har et indbygget køleskab, og der findes ikke så mange på markedet af den slags. Det fra Ikea passer (selvfølgelig) perfekt til deres låger.

Jeg er glad for at det passer sammen, og så synes jeg det er velindrettet.

Min mand synes at det larmer for meget.

Det første køleskab vi havde fra Ikea, der lavede vi ikke lufthuller til som man skal. Så efter et par år gik det istykker. Vi købte så et nyt (ikke fra Ikea) og det larmede måske lidt mindre, men tilgengæld var det håbløst indrettet.

Det var derfor at jeg gerne ville have et Ikea køleskab igen, da vi lavede vores nuværende køkken.

Anmeld

3. oktober 2010

patella

Mumto3 skriver:

Ja, det må du gerne spørge om

Vi har et indbygget køleskab, og der findes ikke så mange på markedet af den slags. Det fra Ikea passer (selvfølgelig) perfekt til deres låger.

Jeg er glad for at det passer sammen, og så synes jeg det er velindrettet.

Min mand synes at det larmer for meget.

Det første køleskab vi havde fra Ikea, der lavede vi ikke lufthuller til som man skal. Så efter et par år gik det istykker. Vi købte så et nyt (ikke fra Ikea) og det larmede måske lidt mindre, men tilgengæld var det håbløst indrettet.

Det var derfor at jeg gerne ville have et Ikea køleskab igen, da vi lavede vores nuværende køkken.

Ok, det er altsammen nogle ting jeg vil ha med mig i tankerne når vi skal vælge vores køkken 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.