Køkkener fra Ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

6800

ladydan1 skriver:

Ikeas køkkener har vundet tænks test for best til prisen, holdbarhed og noget andet jeg ikke lige kan huske.

Ville bestemt ikke tøve med et Ikeakøkken.

:-) Sisse

Den test gælder ikke, da man har taget IKEAs dyreste model, og sammenlignet den med de store køkkenfirmaers billigste discount model....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

isimaven

Her satte vi et IKEA køkken op for 3 år siden og har været rigtig meget tilfreds og det er slet ikke slidt, i vores gamle hus havde vi et IKEA køkken i 6 år og det står der stadig på tiende år (og har haft en del forskellige lejere inde) og er stadig i rigtig fin stand. Vi har dog ingen erfaring med deres hårde hvidevarer. Så klart en anbefaling herfra

Anmeld

2. oktober 2010

sarahb

her har vi også et ikea køkken, og det er så skønt.. Vi er super glade for det..

Har hørt at ikeas og de andre dyrer mærker er stort set det samme.Kan i hvert tilfælde se på min brors mega dyre invita køkken at det er helt det samme skuffe arrangement og alle de samme dele der er som i vores ikea. Dog er bordpladen bedre end dem i ikea.

Anmeld

2. oktober 2010

DitteMarie

Det lyder spændende- er der mon nogen der har lyst til at oplyse prisen på deres skønne køkkner.Vi overvejer nyt køkken og synes det kan være svært at gennemskue slutprisen.

Anmeld

2. oktober 2010

mortilflere

karina1980 skriver:

vi har et kun 8 år gammelt HTH køkken og det ligner altså virkelig lort, samtlige låger hænger og kan ikke justeres op og soklen de har sat på er nu skæv flere steder.

så man kan være uheldige alle steder,

mine svigereforældre har et 3 år gammelt køkken fra HTH og der kan man også allerede se slid og de er kun 2 personer.

Kan kun støtte op om dette

På den anden gård lavede vi HTH køkken og her har vi lavede badeværelse med skabe fra ikea , og Bonden var overrasket for han syntes Ikea var meget bedre solide skabe end HTH ..

Vi har 15 skabe fra Ikea i badeværelset og her 4½ år efter er de som nye , selv om ungerne tit hænger i dem når de finder tøj ingen hænger af den grund

Anmeld

2. oktober 2010

Fines mor

Vi har et Kvik køkken, og det er vi virkelig glade for. Prisen var ikke ret gal, så det kan vi anbefale. Min mand var ellers imod Kvik- men det endte så med et alligevel;-) Alle korpus er ens, det som betyder noget er selve lågen!!! Vi har valgt at købe noget massivt, så det kan holde til noget.

Anmeld

2. oktober 2010

karina1980

http://fpn.dk/bolig/article1505927.ece

http://fpn.dk/penge/article992692.ece

http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2009/uds_10/20090312131212.htm

så der lidt til dem som gerne vil se lidt af de test der er lavet med ikea konta andre, blot lige de få link jeg fik på en hurtig google

Anmeld

2. oktober 2010

birthee

Vi har Ikea i køkkenet, på badeværelset og i bag- og forgang... Vi er fuldt ud tilfredse, og vores køkken har stået og været i brug i 5 år, og der er ikke noget at klage over... Min far har arbejdet for hth og profil køkkener, og har mange års erfaring med at sætte køkkener op - min far vil gerne have Ikea-køkken i det nye hus de skal bygge, men min mor ved ikke helt, det er jo ikke et "mærke"-køkken...

Men vi er som sagt meget tilfredse med vores, og er ret vilde med de forskellige indretningsmuligheder der er...

Mvh Birthe

Anmeld

2. oktober 2010

Sisley

Ikea køkkener er super! De er nemme at samle og montere, der er masser af muligheder og skabene produceres efter sigende samme sted som HTHs skabe.

Vi er meget glade for vores Ikea køkken - hold Jer dog fra deres hvidevarer.

Anmeld

2. oktober 2010

Nemesis

6800 skriver:

Den test gælder ikke, da man har taget IKEAs dyreste model, og sammenlignet den med de store køkkenfirmaers billigste discount model....

disse er de modeller der blev testet.

Følgende 9 produkter er testet:
Bauhaus Easyline
Concepta X -box
Designa Køkken Rimini 31 Glat Hvid
DK Køkken Billigste Hvid
Gør det selv HTH Hvid Dekor 0300
IKEA Faktum Applåd Hvid
Kitbo Hvid Perle
Kitchn Nr. 5 Hvid Basic
Kvik Glat Hvid

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/kitchen/

Det er jo alt sammen sammenlignet ud fra de samme kriterier og jeg kan godt finde et dyrere ikea køkken.

Skal vi alligevel gå ud fra at man har gjort som du siger så burde Designas "billig" model så ikke stadig være langt bedre??

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.