Køkkener fra Ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.803 visninger
30 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

patella

Er der nogen der har et sådan?

Vi har købt hus og skal ud og se på køkken. Men vi har hørt både for og imod køkkener fra Ikea... nogen der vil dele deres eventuelle erfaring? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Fleur07

Vi har købt IKEA køkken og vi er super glade for det. Syntes det er godt og til en go pris.  Vi havde også lige købt hus så det var ikke fordi vi havde så mange penge til det. Men vi fik det vi ville have og blev overrasket over at det ikke blev dyrere end det.

Så har ingen problemer med at anbefalde IKEA

Anmeld

2. oktober 2010

Pia.

Ikke mig selv men kender en der har fået det flotteste og lækreste nye køkken fra Ikea - Så jeg kan også kun sige god for det...

Og så får du altså meget for pengene.... Hvis jeg skal have nyt køkken ville det klart bliver et Ikea køkken ... Man får altså meget for pengene...

Knus Pia.

Anmeld

2. oktober 2010

Maja_4000

Vi har Ikea-køkken og er RIGTIG glade for det ..
Det er god kvalitet , nemt at samle , og der er ingen leveringstid (;

Mine forældre er ved at sætte et kvik-køkken op i deres hus , og der har bare været SÅ mange problemer med det !

Så jeg kan klart anbefale deres køkkener ..

Kender dog ikke vil deres hvidevarer , men har hørt , at de skulle være gode (:

Anmeld

2. oktober 2010

6800

Manden er køkkenmand ved HTHog som han siger, man får kvalitet efter hvad man betaler for...Han kan TYDELIGT se kvalitetsforskel fra det ene til det andet, men er det et køkken, som kun skal være pænt 5-10 år er IKEA fint, men vil du have noget der holder længere, vil jeg nok vælge en bedre kvalitet....

Der er jo også muligheden for sammel selv HTH, eller lign. koncepter hos andre køkkenfirmaer, der får du den samme kvalitet som hvis du får det leveret, du skal bare selv samle det, og der er mange penge og sparre....

Et lille fif: køb ikke Invita, det bliver lavet på HTH, derfor NØDAGTIG det samme, bare et andet navn...HTH er bare billigere...

Anmeld

2. oktober 2010

karina1980

Manden er køkkenmand ved HTHog som han siger, man får kvalitet efter hvad man betaler for...Han kan TYDELIGT se kvalitetsforskel fra det ene til det andet, men er det et køkken, som kun skal være pænt 5-10 år er IKEA fint, men vil du have noget der holder længere, vil jeg nok vælge en bedre kvalitet....

Der er jo også muligheden for sammel selv HTH, eller lign. koncepter hos andre køkkenfirmaer, der får du den samme kvalitet som hvis du får det leveret, du skal bare selv samle det, og der er mange penge og sparre....

Et lille fif: køb ikke Invita, det bliver lavet på HTH, derfor NØDAGTIG det samme, bare et andet navn...HTH er bare billigere...

vi har et kun 8 år gammelt HTH køkken og det ligner altså virkelig lort, samtlige låger hænger og kan ikke justeres op og soklen de har sat på er nu skæv flere steder.

så man kan være uheldige alle steder,

mine svigereforældre har et 3 år gammelt køkken fra HTH og der kan man også allerede se slid og de er kun 2 personer.

Anmeld

2. oktober 2010

Happiness

karina1980 skriver:

vi har et kun 8 år gammelt HTH køkken og det ligner altså virkelig lort, samtlige låger hænger og kan ikke justeres op og soklen de har sat på er nu skæv flere steder.

så man kan være uheldige alle steder,

mine svigereforældre har et 3 år gammelt køkken fra HTH og der kan man også allerede se slid og de er kun 2 personer.

Skulle til at skrive det samme

Og min veninde har et ikea køkken som nu vidst er 6 år, og det er altså så flot som nyt Og er rigtig god kvalitet. Ikke de der pap nogle som man kan købe....

Vi skal selv have et ikea køkken her næste år. Og smart at man kan se hvordan det kommer til at se ud på deres hjemmeside, med de helt rigtige mål  

Anmeld

2. oktober 2010

karina1980

patella skriver:

Er der nogen der har et sådan?

Vi har købt hus og skal ud og se på køkken. Men vi har hørt både for og imod køkkener fra Ikea... nogen der vil dele deres eventuelle erfaring? 

jeg har kun hørt godt om den, min veninde har det fedeste køkken fra IKEA de havde dog en del problemer med ventetid på hårde hvidevare, pga askeskyen, men fik så et gavekort på 1000 kr i kompentation, så det vel okay

vi køber også ikea her næste gang, vi har HTH og synes det noget forfærdeligt lort, efter blot 8 år er det slidt helt ned og hænger alle steder, og det koster ca det dobbelt af hvad vi idag skal give for et ikea køkken

Anmeld

2. oktober 2010

Nemesis

Ikeas køkkener har vundet tænks test for best til prisen, holdbarhed og noget andet jeg ikke lige kan huske.

Ville bestemt ikke tøve med et Ikeakøkken.

:-) Sisse

Anmeld

2. oktober 2010

oo

der er ikea køkken i vores hus (som jo er ejet af et større gods og det er derfor dem der har sat det ind), men vi har aldrig haft nogen problemer med det i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.