Fodtøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Har stemt nej..

Frederic går bedst i angulus og har kun angulus sko - sandaler - tex støvler.

Sparer gerne på mig selv for at han har det fodtøj han går bedst i.

Hans små fuzzer skal jo holde resten af hans liv og det er min pligt at værne om dem så længe han ikke selv kan.

Men nu har han også brugt samme str i 1 år nu og har stadig over 1 cm at give af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

afrobabies

Mor til Frederic skriver:

Har stemt nej..

Frederic går bedst i angulus og har kun angulus sko - sandaler - tex støvler.

Sparer gerne på mig selv for at han har det fodtøj han går bedst i.

Hans små fuzzer skal jo holde resten af hans liv og det er min pligt at værne om dem så længe han ikke selv kan.

Men nu har han også brugt samme str i 1 år nu og har stadig over 1 cm at give af..

Jeg vil så også sige at det er ikke billige sko for enhver pris, de skal jo passe til barnet, og hvis man ikke går godt i dem, så skal man jo heller ikke købe dem

Anmeld

2. oktober 2010

victoria2008 skriver:

Jeg vil så også sige at det er ikke billige sko for enhver pris, de skal jo passe til barnet, og hvis man ikke går godt i dem, så skal man jo heller ikke købe dem

næh..

Det er jo vidt forskelligt fra barn til barn og til forældre - hvad de køber til deres børn.

Jeg har det blot bedst med at han har plads til sin fod og tæer i hans sko og lign.

Kan slet ikke forstå de forældre der køber smalle spidse sko til deres børn, blot fordi de er smarte og barnet ikke vil have andet på. 

Herhjemme har fodtøj ingen pris, de bliver blot købt. Vi har stadig 2 par angulus i str 24 som vi regned med han ville kunne bruge til forår, i år. Men hans fødder står stille i vækst, lige som resten af ham. Så de har stået og samlet støv i deres kasse i et år nu.

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

næh..

Det er jo vidt forskelligt fra barn til barn og til forældre - hvad de køber til deres børn.

Jeg har det blot bedst med at han har plads til sin fod og tæer i hans sko og lign.

Kan slet ikke forstå de forældre der køber smalle spidse sko til deres børn, blot fordi de er smarte og barnet ikke vil have andet på. 

Herhjemme har fodtøj ingen pris, de bliver blot købt. Vi har stadig 2 par angulus i str 24 som vi regned med han ville kunne bruge til forår, i år. Men hans fødder står stille i vækst, lige som resten af ham. Så de har stået og samlet støv i deres kasse i et år nu.

Ok, jeg er også absolut modstander af spidse smalle sko til børn, der skal være plads til at de kan bevæge tæerne nede i skoen

Anmeld

2. oktober 2010

victoria2008 skriver:

Ok, jeg er også absolut modstander af spidse smalle sko til børn, der skal være plads til at de kan bevæge tæerne nede i skoen

Farmand går kun ecco og jeg har kun mbt sko/sandaler mm.

Syntes at ens fødder fortjener det bedste for de bærer sku rundt med mig hele dagen...

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

Farmand går kun ecco og jeg har kun mbt sko/sandaler mm.

Syntes at ens fødder fortjener det bedste for de bærer sku rundt med mig hele dagen...

Det lyder da også meget fornuftigt

Anmeld

2. oktober 2010

Lullaby

victoria2008 skriver:

Pengene hænger ikke på træerne

Næe og tit kan man faktisk få "mærke-fodtøj" til priser som jeg kan betale

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

Lullaby skriver:

Næe og tit kan man faktisk få "mærke-fodtøj" til priser som jeg kan betale

Jeg har lige købt et par Beaver vinterstøvler til min datter i a-z i formiddags...

Anmeld

2. oktober 2010

Bondepigen

Min søster har set i et forbrugerprogram, hvor de testede sko til børn...at mærket Fuzze fra bilka vandt over de dyre fra skobutikkerne...

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

bondepigen skriver:

Min søster har set i et forbrugerprogram, hvor de testede sko til børn...at mærket Fuzze fra bilka vandt over de dyre fra skobutikkerne...

Ja, det mærke er også godt..... Og billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.