Fodtøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fodtøj til børn, skal det købes i decideret skobutikker, eller kan man godt købe det i supermarkedet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.625 visninger
31 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

afrobabies

Hvilket fodtøj skal man vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

A.

altså må indrømme uden at dømme andre at jeg kun ikke finde på at købe sko til mit barn i supermarket når han er så lille bliver han større og jeg kan fortælle om de sko er god nok når han har dem på kan jeg overvejer det

Anmeld

2. oktober 2010

Koen.

A. skriver:

altså må indrømme uden at dømme andre at jeg kun ikke finde på at købe sko til mit barn i supermarket når han er så lille bliver han større og jeg kan fortælle om de sko er god nok når han har dem på kan jeg overvejer det

Enig

Anmeld

2. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

kunne aldrig drømme om at købe andre steder end i skoforretninger

Anmeld

2. oktober 2010

Vidunderligeunger

skoforretning!!!!! 

uden tvivl... der er de uddannede til at vejlede kunden om hvilke sko der passer til kundens behov... og det er de altså bare ikke i et supermarked. I en specialforretning kan de også se på foden om den evt. er med flad/høj vrist eller om der er en smule platfodethed, og det kan de så finde et produkt/en vare som passer dertil..

handler det om et par sandaler som man skal ha på et par enkelte aftener til tantes fødselsdag, så kan man godt købe det i et supermarked, men de sko/støvler som barnet bruger mest SKAL SKAL SKAL være fra en specialbutik. - hvis du spørger mig

Anmeld

2. oktober 2010

frk Jensen

victoria2008 skriver:

Hvilket fodtøj skal man vælge?

Jeg køber kun sko, støvler, sandaler, gummistøvler osv i en sko biks.

Enten er det ecco eller geox vi køber..

Anmeld

2. oktober 2010

Diana...

Jeg køber KUN i skobutik. Jeg kunne ikke finde på at købe andre steder jeg skal være sikker på at det er noget ordentligt nogen han har på. 

Anmeld

2. oktober 2010

Plysbjørnen

Jeg køber i supermarkeder.

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

BetinaTrold skriver:

Jeg køber i supermarkeder.

Jeg må sige at jeg er lidt splittet på det spørgsmål, fordi nogle gange vil jeg godt købe i supermarkedet, det afhænger af mærket. Hvis det er et mærke jeg kender og har goid erfaring med, så er det ikke noget problem

Anmeld

2. oktober 2010

Plysbjørnen

victoria2008 skriver:

Jeg må sige at jeg er lidt splittet på det spørgsmål, fordi nogle gange vil jeg godt købe i supermarkedet, det afhænger af mærket. Hvis det er et mærke jeg kender og har goid erfaring med, så er det ikke noget problem

Jeg kigger meget på om skoen ser solid og god ud... Et godt alternertiv er at købe sko i Deichmann. de har mange fine billige sko. også i små størrelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.