Fodtøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg køber hvor jeg finder nogle, som jeg mener er passende/fine/fleksible/sikre/formelige/gode/smarte OG SÅ VIDERE til mine børn. Om skoene hedder et bestemt navn, eller er købt i en bestemt butik, er ikke det afgørende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

afrobabies

BetinaTrold skriver:

Jeg kigger meget på om skoen ser solid og god ud... Et godt alternertiv er at købe sko i Deichmann. de har mange fine billige sko. også i små størrelser.

Ja, det ved jeg, min veninde arbejder der

Anmeld

2. oktober 2010

Tdittmann

JustAnotherName skriver:

Jeg køber hvor jeg finder nogle, som jeg mener er passende/fine/fleksible/sikre/formelige/gode/smarte OG SÅ VIDERE til mine børn. Om skoene hedder et bestemt navn, eller er købt i en bestemt butik, er ikke det afgørende!

Enig

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

JustAnotherName skriver:

Jeg har det godt med at høre at det ikke er alle som mener at man kun kan købe sko i skobutikker

Anmeld

2. oktober 2010

trunte89

Jeg ville rigtig gerne købe nogle lækre dyre støvler til min datter, men har bare ikke mulighed for at købe nogle til 500-600 kr i år. Så det bliver nok nogle fra føtex/bilka.

Måtte også gå på kompromis med hendes sandaler i år, så det blev også fra føtex/bilka. Og de var jo gode nok. Og egentligt er jeg lidt glad for at jeg gjorde det, for hun valgte at skifte størrelse midt i sæsonen. Så jeg kunne snildt ha endt med at skulle bruge 1000 kr på sandaler, men endte med at bruge 200-250 kr.

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

trunte89 skriver:

Jeg ville rigtig gerne købe nogle lækre dyre støvler til min datter, men har bare ikke mulighed for at købe nogle til 500-600 kr i år. Så det bliver nok nogle fra føtex/bilka.

Måtte også gå på kompromis med hendes sandaler i år, så det blev også fra føtex/bilka. Og de var jo gode nok. Og egentligt er jeg lidt glad for at jeg gjorde det, for hun valgte at skifte størrelse midt i sæsonen. Så jeg kunne snildt ha endt med at skulle bruge 1000 kr på sandaler, men endte med at bruge 200-250 kr.

Man kan fint finde god kvalitet i varehusene, og ja, de små skifter størrelser så hurtigt...

Anmeld

2. oktober 2010

Valle81

JustAnotherName skriver:

Lige nøjagtig og det samme her.

De sko de forhandler i Bilka og Føtex vinder faktisk i teste. Og der er jo forskel på at købe de kondisko til en 50 eller lækre skindstøvler til 199. Synes jeg.

Man skal jo bruge sin sunde fornugt og lære hvad der passer til ens barns fødder.

Jeg har købt masser af gode sko til min datter i supermarkeder. Og så er Bilka og Føtex o også begyndt tit at sælge mærkevarer som Bundgaard osv - restpartier eller sidste års modeller - så der kan også gøres kup:0)

Christina

Jeg har det med sko som med så meget andet - det er en penge industi uden lige.

Anmeld

2. oktober 2010

Lullaby

Køber stort set altid i supermarkederne. Også til mig selv

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

Valle81 skriver:

Lige nøjagtig og det samme her.

De sko de forhandler i Bilka og Føtex vinder faktisk i teste. Og der er jo forskel på at købe de kondisko til en 50 eller lækre skindstøvler til 199. Synes jeg.

Man skal jo bruge sin sunde fornugt og lære hvad der passer til ens barns fødder.

Jeg har købt masser af gode sko til min datter i supermarkeder. Og så er Bilka og Føtex o også begyndt tit at sælge mærkevarer som Bundgaard osv - restpartier eller sidste års modeller - så der kan også gøres kup:0)

Christina

Jeg har det med sko som med så meget andet - det er en penge industi uden lige.

Dejligt med fornuftige mennesker

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

Lullaby skriver:

Køber stort set altid i supermarkederne. Også til mig selv

Pengene hænger ikke på træerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.